ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

  12 مهر  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

احمدی نژاد:

اگر حضور من سخت است

خداحافظی کنم و بروم!

 
 
 
 

احمدی‌نژاد روز گذشته در یک نشست خبری در تهران شرکت کرد که 3 ساعت ادامه داشت و در آن علاوه بر خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات داخلی، نمایندگانی از رسانه های تصویری و چاپی کشورهای مختلف نیز حضور داشتند. عمده ترین مسائل مطرح شده دراین نشست، در درجه اول سقوط ارزش پول ملی ایران، رسیدن دلار به قیمت 4 هزار تومان و اختلافات درون حکومتی از یکسو و مسائل مربوط به فعالیت های اتمی جمهوری اسلامی از سوی دیگر بود. در این میان مسائلی نیز مطرح شد که بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت تا جنبه خبری. از جمله درباره اسرائیل و صهیونیسم و یا خطر حمله به ایران.

دراین نشست، برای نخستین بار احمدی نژاد لبه تیز حمله خود را نه متوجه هاشمی رفسنجانی، بلکه متوجه روسای قوه قضائیه و مقننه کرد و این که در درون حاکمیت علیه او توطئه می شود. او حتی با صراحت کامل از رئیس مجلس بعنوان مخالف خود نام برد و یا بطور غیر مستقیم از شهردار تهران – سردار قالیباف- انتقاد کرد. وی در همین مصاحبه از توقیف روزنامه "شرق" انتقاد کرد که در حقیقت دفاع از موجودیت روزنامه ایران و برخی سایت های وابسته و مبلغ دولت بود تا دفاع از آزادی مطبوعات!

و باز در بخشی ا زاین مصاحبه، به پاسخ خبرنگاری که مستند به یکی از مصاحبه های او در نیویورک، درباره موافقت او از مذاکره با امریکا پرسید، پاسخ داد. در همین نشست خبری او خبرگزاری فارس را وابسته به سپاه اعلام کرد و از فرماندهان سپاه خواست که در امور سیاسی دخالت نکنند که البته این بخش را خبرگزاری های داخلی سانسور کرده اند.

از این مصاحبه 3 ساعته، خلاصه ای از مهم ترین نکات آن (از جمله بیان صریح احمدی نژاد برای خداحافظی و رفتن) استخراج کرده ایم که در این شماره پیک نت با عنوان "نشست خبری 3 ساعته احمدی نژاد" می خوانید

 

پیک نت 12  مهر

 
 

اشتراک گذاری: