ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک  

 13 مهر  1391

infos@pyknet.net

 
 
  گزارش دریافتی از بیت رهبری
دستور عزل احمدی نژاد
تبدیل به حکم بازداشت
تعلیقی "رحیمی" شد!
 
 
 
 

سلام- طبق خبر موثقی که از بیت رهبری دریافت شده، ایشان نسبت به سخنان احمدی نژاد در نشست خبری بسیار عصبانی شده و گفته است: این سخنان در تضاد با سیاستهای اصلی نظام، بخصوص درمورد مسئله مذاکره با امریکا بود.

احمدی نژاد در نشست خبری خود بطور مستقیم و غیر مستقیم شخص رهبر - بیت رهبری - مشاور بین الملل رهبر (ولایتی)، فرمانده سپاه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مراجع تقلید قم، رئیس مجلس، رئیس قوه قضاییه، شهردار تهران، وزارت اطلاعات و... را بعنوان مخالفان دولت خود معرفی کرد.

بصورت همزمان امروز(چهارشنبه)  گزارشی به رهبر داده اند که مطابق آن، بخشی از افزایش بی سابقه قیمت دلار و سقوط پول ایران توسط مجموعه دولت سازماندهی شده است.

رهبری ابتدا با عصبانیت دستور میدهد مجلس طی جلسه فوق العاده احمدی نژاد را احضار و تکلیفش را روشن کند. اما برخی مشاوران وی، از جمله ولایتی این کار را در شرایط کنونی به مصلحت ندانسته و رهبر نیز طی دستوری از رئیس قوه قضاییه خواست که حکم بازداشت "محمد رضا رحیمی" معاون اول رییس جمهور بخاطر پرونده های مالی گذشته و بیمه ایران را صادر کند. در این مورد نیز با پادرمیانی و توصیه ولایتی، قرار شد این بازداشت بصورت تعلیقی صادر شود تا در صورت تصمیم نهائی در روزهای آینده اجرا شود. بویژه که احمدی نژاد با آگاهی از این حکم، فورا به بیت رهبری اطلاع داد که به دولت ترکیه اطلاع داده، معاون اول او برای مذاکره با مقامات ترکیه به این کشور می رود.

 

پیک نت  13 مهر 1391

 
 

اشتراک گذاری: