ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

6 شهریور  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

بیانیه حزب کمونیست پرتقال

هزاران مزدور مسلح

آمده ورود به خاک سوریه اند

 
 
 
 

حزب کمونیست پرتقال با صدور بیانیه ای، در باره رویدادهای سوریه ابراز نظر کرد. در این بیانیه آمده است:

بیش از یک سال است که تدارکات جنگی سازمان یافته علیه دولت سوریه در جریان است. حمایت های مالی امریکا و متحدان آن از شبکه های جنایتکاران و مزدوران آشکارتر از آنست که بتوانند آن را کتمان کنند.

همانهائی که اکنون شورای ملی سوریه را تشکیل داده اند. اکنون بیش از هزاران "40 تا 60" هزار مزدور لیبیائی و افغانی که متعلق به گروهای تروریستی می باشند در یا در مرزهای اردن و ترکیه آماده ورود به سوریه اند و یا در داخل سوریه مشغول عملیات نظامی علیه دولت این کشور.

سلاح های سنگین توسط ناتو و از طریق ترکیه و شورای همکاری خلیج فارس به دست آنها میرسد. ماموران انگلیسی و فرانسوی و ماموران سازمان سیا سربازان را در اردوگاه آموزشی در خاک ترکیه برای مقابله با ارتش سوریه تعلیم میدهند و وارد خاک سوریه می کنند. کشوری که در چند دهه اخیر در گیری قومی و مذهبی نداشت، اکنون در حال تجزیه قومی و مذهبی است. کشوری که دهها سال شیعیان و سنی ها و کردها و مسیحیان بصورت مسلمت آمیز در آن زندگی میکردند اکنون در خطر نابودی و تجزیه است. کشوری که تنها دولت لائیک عرب در منطقه است و ادیان مسلمان ومسیحی در کنارهم همزیستی مسلمت امیز در آن داشتند. کشوری که یکی از معدود کشورهای ثبات دهنده به منطقه پر تشنج خاورمیانه بود اکنون درگیر جنگی است که می تواند سالها و بلکه دهه ها مردم این کشور را در گرداب فاجعه قرار دهد.

.  : http://solidarite-internationale-pcf.over-blog.net/article-la-syrie-est-en-guerre-par-albano-nunes-parti-communiste-portugais-108683752.html

پیک نت 6  شهریور

 
 

اشتراک گذاری: