ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 شهریور  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

گزارشی برای انتشار در پیک نت

ناکامی حکومت در رسیدن

به اهداف اجلاس غیر متعهدها

 
 
 
 

 روز گذشته، این گزارش خبری بسیار کوتاه، درباره اجلاس غیر متعهدها در تهران و نتایج آن و ارزیابی های پنهان حاکمیت از این اجلاس دراختیار پیک نت قرار گرفت:

بی اعتنا، به تبلیغاتی که صدا و سیما می کند، آقایان در خفا به این جمعبندی رسیده اند که اجلاس به آن نتایجی که از آن انتظار داشتند و برای آن حساب باز کرده بودند نرسید و به همین دلیل نیز اعتقاد دارند که حداقل برای مدتی فشارها به ایران سنگین تر خواهد شد.

در همین نشست ها، از هزینه سنگینی که برای این اجلاس شده بود انتقاد شده و گزارش محرمانه شورای امنیت ملی روی میز قرار گرفته است. بموجب این گزارش نارضائی تهرانی ها از اعلام تعطیلات شدید بوده و این اقدام واکنش منفی در میان مردم داشته است. بویژه این که فشارهای امنیتی روزهای پیش و در طول برگزاری اجلاس، به همراه انتشار تصاویر مربوط به ریخت و پاش های اقتصادی با واکنش تند مردم همراه بوده است، به گونه ای که در داخل خود حکومت نیز انتقادهائی در این زمینه آغاز شده که احتمالا بعنوان انتقاد از دولت به مجلس کشیده خواهد شد.

اطلاع دیگری که وجود دارد اینست که از جانب "...." به بقیه توصیه شده، بیهوده خودتان را جلو نیاندازید و سعی کنید در سایه بنشینید و تا رسیدن موعد انتخابات ریاست جمهوری رقابت ها و اختلافات و رویاروئی های احمدی نژاد و خامنه ای را رصد کنید.

 

پیک نت 13  شهریور

 
 

اشتراک گذاری: