ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

19 شهریور  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

دبيركل حزب الله لبنان:

با حمله به ایران

حزب الله لبنان بیکار نمی نشیند

 
 
 
 
 

هرگونه اقدام جدید جنگی اسرائیل زمینه ساز ورود افراد مسلح حزب الله لبنان به ارتفاعات و مناطق شمال فلسطین و آزاد سازی آن ها خواهد شد. ما هيچگونه سلاح شيميايي دراختيار نداریم اما در صورت وقوع یک جنگ تازه،دیگر حزب الله تنها به حمله به اهداف نظامي بسنده نخواهد كرد و اهداف اقتصادي، نظامي و علمي و پژوهشي اسرائیل هدف موشك‌ قرار خواهند گرفت.

مقامات اسرائیل از "حمله نخستين" سخن مي گويند و از بین رفتن قسمت اعظم موشك‌هاي حزب الله. اما، حتی دراینصورت باقيمانده موشك‌هائی که داریم زندگي هزاران اسرائیلی را هدف خواهد گرفت. اسرائیل بهتر است توان موشكي حزب الله را امتحان نكنند چرا كه توان موشكي و اماكن استقرار اين موشك‌ها به گونه‌اي است كه حتي فكر آنها به آن نمي‌رسد. اگر حمله‌اي عليه ما صورت بگيرد ما تمامي گزينه‌ها را براي خود محفوظ مي‌دانيم. هر گونه ماجراجویی اسرائیل علیه ایران تلفات سنگینی را برای اسرائیل به همراه خواهد داشت.

تمام گزینه‌ها برای مقابله با اسرائیل فراهم است. ما در صورت حمله اسرائيل به ایران، حتی يگاه‌هاي آمريكا در منطقه را نيز هدف خواهیم گرفت.

من براساس آنچه كه از مسئولان ايراني شنيده‌ام به شما اطمينان مي‌دهم كه ايران آماده پاسخگويي به حملات اسرائيل به شكل قاطع است.

برنامه هسته‌ای ایران بهانه‌ای شده برای ضربه زدن به ایران است و اسرائیل می خواهد منطقه را به کام جنگ بکشد.

نصرالله درباره رویدادهای سوریه نیز گفت:

با شروع تحولات سوريه من به اين كشور رفته و با بشار اسد ديدار و گفت‌وگو كردم.  وي آمادگي كامل براي اجراي اصلاحات در كشور داشت. متاسفانه مخالفان سوريه فقط سرنگوني رژیم سوریه را مي‌خواهند.

آمريكا مي‌خواهد جنگ در سوريه ادامه يابد و ارتش و ملت سوريه به طور كامل نابود شوند.

پیک نت 19  شهریور

 
 

اشتراک گذاری: