آغاز دور جدید تحریم ها
فتوای بمب اتمی خامنه ای
قانون نیست و جهان قبول ندارد

 

سعید حجاریان:
اگر درایتی وجود داشت
شاید مغولها حمله نمی کردند

       پیک هفته 108  ------- 11  تیــــــر 1391  برابر 1 ژوئیه 2012

تماس: infos@pyknet.net



فیسبوک

پیک نت

همزمان با روزنت پیک نت

به روز می شود!


 اخبار روز


دیدار خاتمی با فاطمه کروبی، و تکذیب رفع حصر کروبی


بازداشت ۲۵ تن از شعار دهندگان علیه حسن خمینی


با کاهش بهای نفت، ج. اسلامی نشست اضطراری اوپک را خواستار شد


پنجمین پرونده قضایی برای ابوالفضل قدیانی در زندان تشکیل شد


تاج‌زاده به رادان:

 بس است این همه سطحی‌نگری سردار


اعتراف یک مقام دولتی:

 درآمد ماهانه كمتر از ۹۴۶ هزار تومان زیر خط فقر به‌حساب می‌آی


یازده تن طی روزهای اخیر در مهاباد دستگیر شده اند


معصومه ابتکار،رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی تهران:

 اطلاعی از مرجع فرستنده پارازیت در اختیار نداریم/ هیچ نهادی مسئولیت را بر عهده نمی‌گیرد


آرش هنرور شجایی، روحانی منتقد پس از بازگشت به زندان اعتصاب غذا کرد


با گذشت یک هفته از روز پاسدار و بر خلاف سنت هر سال

خامنه ای با فرماندهان سپاه دیدار نکرده است


روزانه ۴۰ پرستار خواهان خروج از ایران هستند


بازداشت تریلیاردری که "مه آفرید انگشت کوچک او هم نیست"


دانه درشت ها نگران نباشند:

 تریلیاردر تبریزی بعد از دو، سه هفته بازداشت آزاد شد


 برخی رسانه ها از بازداشت محمدرضا زنوزی، تریلیاردر مشهور خبر داده اند، درحالی که وی مدتی است آزاد شده است!


تقدير از متهم پرونده تخلف مالي سه هزار ميليارد توماني!


سلطان واردات گوشت از تولید آن توسط وزارت کشاورزی جلوگیری می کند


قبل از انقلاب و دوره رضاخان نيز، نفت بشكه‌اي يك تومان صادر می شد و بنز بشكه‌اي پنج‌تومان، وارد


کارگر معدن زغال سنگ زرند کرمان بر اثر گازگرفتگی

 کشته شد


کلیه دست اندرکاران توليد لوازم خانگي با خطر نابودي مواجه‌اند


بحران به كارخانه‌هاي بزرگ خودروسازي هم رسيد


چند سازمان غیردولتی رفع محدودیت اینترنتی برای کشورهای تحت تحریم را خواستار شدند


مرگ چهار هزار تن در سال بر اثر مصرف

 مواد مخدر


نوزادان مبتلا ، نتیجه موج سوم ايدز در ایران


دعوت از «اصغر فرهادی» برای عضویت در آکادمی اسکار


گورستان 4700 ساله مربوط به عصر مفرغ در نیکشهر کشف شد


حمله اسلامگرایان مسلح طرفدار القاعده به اماکن تاریخی در مالی


پیام تبریک شورای هماهنگی راه سبز امید به رئیس‌جمهور منتخب مصر


علی خمینی:

افراطیون به هر لباسی که باشند در خط امام نیست


دفتر عبدالئه نوری جعل خبر ها را

 محکوم کرد


اجلاس حقوق بشر سازمان ملل
آزادی زندانیان سیاسی
و پایان حصرهای خانگی

بیست و یکمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل، ادامه و نقض پیاپی حقوق بشر در جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار داد. اعدام، شکنجه و زندانی کردن مخالفان و بویژه وکلا و فعالان حقوق بشر در این جلسه مطرح شد و ضمن تاکید بر وضعیت سلطانی و نرگس محمدی از مقامات جمهوری اسلامی خواسته شد به نقض حقوق اولیه انسانی پایان داده و بیانیه جهانی‌ حقوق بشر را مراعات کند.

در همین جلسه نماینده فرانسه به طور مشخص به حصرِ خانگیِ بیش از یک سالِ میرحسین موسوی و مهدی کروبی اشاره کرد و آن را محکوم کرد و نمایندگان حاضر در جلسه از مقامات جمهوری اسلامی خواستند تا هرچه سریع تر آنها را آزاد و حکم سلطانی و نرگس محمدی را لغو کنند.

نماینده دولت فرانسه مسئله بازداشتی ها و زندانیان پس از کودتای 22 خرداد را مطرح کرد و خواهان آزادی آنها شد و دستگیری‌های گسترده طرفداران آزادی بیان و حق تجمع را خواستار شد.

نماینده آمریکا در این جلسه گفت:

وکلا، دانشجویان، فعالین و تمامی‌ زندانیانِ سیاسی که در ایران زندانی شده اند باید به سرعت آزاد شوند و حکومت جمهوری اسلامی آزادی بیان و عقیده، و آزادی تجمع را بپذیرد.

نماینده انگلستان در این جلسه خواستار توقفِ اعدام ها در ایران شد و به همراه نماینده سوئد خواستار اجازه ورود گزارشگر ویژه حقوق بشر به ایران و همکاریِ دولت ایران

 با وی شد.


محمد خاتمی
به انتقادهای ایثارگران و جانبازان
گوش کنید، آنها از فرنگ نیآمده اند
برای مذاکرات اتمی راهکار هست، اما خوش بین نیستم.

به جای بوسه
بر این دست ها دستبند زدند

این همان دست های پینه بسته ایست که در آغاز جمهوری اسلامی، آقای خمینی گفت که پیامبر بر آنها بوسه زده است! و حالا این دست ها برای نان و آب و کار و مسکن دراز است. آقای خامنه ای بجای نان و پنیر، وعده نان و اتم را داده است و حالا چاشنی خطر جنگ را هم همراه آن کرده است. صاحبان  این دست هائی که بر آن می خواستند بوسه بزنند، اگر بگویند کار می خواهند، اگر بگویند نان می خواهند، اگر بگویند سندیکا می خواهند، اگر بگویند می خواهم دور هم جمع شویم تا برای دردهای مشترکمان درمانی پیدا کنیم، به آنها حمله امنیتی و نظامی می شود، به جای بوسه، بر دستهایشان دستبند زده می شود و سر از زندان در می آورند. شمار زیادی از زندانیان سیاسی کنونی فعالان کارگری اند و شمار زیادی از بدهکاران به زندان افتاده نیز کارگر. در هر کوچه پس کوچه ای شعبه بانک هائی که مثل قارچ در دوران احمدی نژاد سبز شده اند، چند به گریبان مردم فقیر و بدهکار انداخته اند. تازه زمزمه می کنند که این بانک ها تماما در شبکه مافیائی تاسیس شده اند که گردانندگان اصلی و پنهان آنها یهودیان بین المللی اند. آن اشاره هاشمی رفسنجانی در باره خطر یهودیان مسلمان شده در جمهوری اسلامی شاید می خواست همین را هشدار بدهد. آن اختلاس 3 میلیارد دلاری از درون همین شبکه بیرون آمد و نمونه های دیگری هست که صدایش را در نمی آورند. این دست ها، بوسه نمی خواهند، کار و نان می خواهند. و سرانجام نیز از پل حکومت کنونی گذشته و به همت خویش به آن خواهند رسید.


دیدار مرسوم خامنه ای با فرماندهان سپاه
سخنرانی و دیداری
که امسال هنوز انجام نشده است!

چه کسانی و یا چه ارگانی
دست به فتوشاپش بهتر بوده!

از صبح دیروز تصاویری انتشار یافته که حدس زده می شود آنها را جمهوری اسلامی منتشر کرده است. بموجب این تصاویر، آن که در فرودگاه قبرس بازداشت شده وزیر خارجه جمهوری اسلامی نبوده، بلکه فرد دیگری بود که با یک دستکاری فتوشاپی کله صالحی وزیر خارجه را جای کله آن فرد بازداشت شده گذاشته اند. ما این عکس تازه را هم منتشر می کنیم و قضاوت را به خوانندگان می گذاریم و این که همانطور که ماه هرگز زیر ابر نمانده و سرانجام بیرون می آید، ماجرای واقعی این بازداشت و عکس هم سرانجام روشن خواهد شده و معلوم خواهد شد که وزارت خارجه جمهوری اسلامی دست به فتوشاپش بهتر بوده و یا کسانی که جمهوری اسلامی مدعی است آنها فتوشاپ کرده اند.


منتخب اخبار روزهای گذشته:

رئیس ستاد "دیه"
20 هزار بدهکار "مهریه"
در زندان آب خنک می خورند

درکنار واردات 16 میلیون دلاری از گرجستان
سفر به جمهوری گرجستان
راه نفس کشیدن مردم شده

برای زمان کوتاهی
وزیر خارجه ج. اسلامی
در فرودگاه قبرس بازداشت شد

این عکس، روز گذشته برای پیک نت ارسال شد. عکسی که وزیر خارجه جمهوری اسلامی "صالحی" را هنگام بازداشت در فرودگاه قبرس نشان میدهد. او هفته گذشته راهی ترکیه شده و از این کشور، راهی قبرس نیز شده بود که دولت قبرس درچارچوب ممنوع بودن سفر وی به اتحادیه اروپا، صالحی را در فرودگاه "لارناکا"ی قبرس برای مدتی بازداشت می کند.

قبرس از اول ماه ژوئیه و همزمان با آغاز تحریم نفتی ایران توسط اتحادیه اروپا، ریاست دوره ای اتحادیه را در دست می گیرد و ظاهرا صالحی بمنظور تلاش برای جلب حمایت دولت قبرس برای گفتگو با دیگر سران اتحادیه اروپا و متوقف ساختن اجرای تحریم های تازه و بویژه تحریم نفت ایران به قبرس سفر کرده بود تا با بلکه از این طریق بتواند اتحادیه اروپا را از اجرای تحریم های جدید بازدارد و یا حداقل اجرای این تحریم ها را به عقب بیاندازد!

این بازداشت را سخنگوی وزارت خارجه که مثل بقیه اعضای دولت و نظام روده راست در شکم ندارند، تکذیب کرد. اما واقعیت اینست که مردم، قوی ترین شایعات را راحت تر از این نوع تکذیب ها، حتی اگر اندکی واقعیت هم در آنها باشد می پذیرند.


آمادگی عربستان برای
 بسته شدن تنگه هرمز و آغاز جنگ

خبرگزاری رویتر خبر داد که عربستان سعودی یک خط لوله قدیمی نفت، ساخته شده توسط عراق را برای دور زدن تنگه هرمز بازگشایی کرده تا بیشترین تولید نفت خام خود را از این طریق به دریای سرخ انتقال دهد. اقدامی که آشکارا، با پیش بینی آغاز جنگ در خلیج فارس و یا اقدامات نظامی جمهوری اسلامی پس از آغاز تحریم نفتی ایران برای بسته شدن تنگه هرمز انجام شده است. تحریم هائی که از فردا قرار است اعمال شود. خط لوله نفتی عراق در دهه 1980 در عربستان سعودی ساخته شد. این خط لوله نفت عراق را از زمان حمله ارتش صدام حسین به کویت در 1990 حمل نکرده است.
عربستان سعودی، این خط لوله نفتی را که در سال 2011 به عنوان طلب خود از عراق تصاحب کرده  و از آن بعنوان انتقال گاز به نیروگاه های خود در غرب کشور استفاده می کرد اکنون با تعمیراتی آن را به خط لوله نفتی برای دور زدن تنگه هرمز تبدیل کرده است.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


صفحات اول

روزنامه های

امروز ایران


نه چین خوبه
نه اروپا
زنده باید
تولید داخلی

ما طرفدار اقتصاد دروازه های باز نیستیم، حتی اگر این کشور چین باشد. ولی این طرفداران لیبرالیسم اقتصادی که در مقابل روابط ناعادلانه تجاری ایران باغرب در تمام این سالها ماست در دهان داشتند؛ یکباره هوادار اقتصاد بسته در رابطه با چین شده اند. یادشان رفته که تا قبل از این تحریم ها بیشترین روابط اقتصادی ایران با غرب بود. دوبی پنجره اقتصادی غرب بیشترین کالا را به ایران صادر می کرد. داد وهوارشان از چین بالا رفته ولی درمقابل همکاری اوباما با امارات برای فشار به ایران و چپو کردن جزایر سه گانه ایران، زبانشان در کام مانده است. نمی گویم تولیداتی مصرفی چین که بازار ایران را قبضه کرده، کیفیت مناسب دارند.می دانم که ندارند،چین تولیدات با کفیت هم دارد که به اروپا و آمریکا هم صادر میکند. باندازه پول خریدار آش میدهد.  اما اگر مخالفت با این مسئله درچارچوب دفاع از تولید داخلی و راه افتادن صنایع باشد قابل تقدیر است، نه آن که ازچین نخریم و برویم از اروپا بخریم.


گزارش دریافتی

تظاهرات مردم مقابل‌

سازمان‌

هدفمندی یارانه‌ها

روز گذشته در بلوار افریقا، مقابل سازمان هدفمندی یارانه ها مردمی که در مقابل این سازمان اجتماع کرده بودند دست به تظاهرات زدند. یکی از خوانندگان پیک نت اطلاع داد:

محل کار من نزدیک چهار راه جهان کودک است. بلوار آفریقا اوضاعش ریخت و پاشه. فکر کنم واسه یارانه مردم آمده اند.

یک خواننده دیگر نیز اطلاع داد:

هم اکنون ساعت 12 ظهر یکشنبه چهارم تیر است. جمعیت معترض بزرگراه آفریقا نرسیده به چهار راه جهان کودک را بسته اند. ماشینها در ترافیک بوق اعتراضی می زنند. جمعیت در حال افزایش است

متاسفانه اخبار تکمیلی به ما نرسید و خبرگزاری ها و روزنامه های داخلی نیز خبر این اجتماع و تظاهرات را تا ساعتی که این شماره پیک نت منتشر می شد منتشر نکردند. حتی سایت های خبری نیز این خبر را انعکاس ندادند.


دولت
کلاهبردارها

سلام- من از شهرستان .... این را برایتان می نویسم:

باجگیری حکومت از مردم بخاطر شروع تحریم ها شدت گرفته است. برای هر کاری چقدر باید فیش بپردازی! پرداخت پول بدون دلیل و منطق. مثلا اومدن یه سری طرح جدید میذارن و دکه برای خودشون درست میکنن ومردم را سرکیسه...

طرح سنجش کودکان قبل از دبستان گذاشته اند و ده هزارتومان میگیرند. هرچی هم میپرسی آخه این چند تا سوال از بچه و دیدن چشم و دندون بچه که این همه پول نمی خواهد. کو گوش شنوا.

یا مثلا به بهانه کلاه ایمنی یا پلاک جدید موتورسیکلت بجای فرهنگ سازی که نکرده و نمی خواهند هم بکنند موتور حتی خود من را تو روز روشن با گشت موتورهای راهنمایی رانندگی گرفتند و بردند هرچی هم گفتم آخه آقا جان کلاه ایمنی ندارم درست، خوب جریمه اش رو بنویس. کو گوش شنوا. موتور را توقیف کردن و بردند. حالا ته توی اونو که درآوردم پی بردم که اگه بعد از یکسال دنبال موتورت رو نگیری مصادره کرده و با مزایده می فروشند و پولشو بحساب کمیته امداد(همان گداخانه آقا) می ریزند و محل تقسیم اموال مردم بین خودشان می کنند که بر هیچ کسی پوشیده نیست.

مثلا بانک رفاه الکی به بهانه بسیار واهی تمام کارت های عابر بانک بازنشسته ها رو سوزانده و حالا که دنبالشو میگیری میگن 5 هزار تومان بریزین به حساب بانک تا بیست روز دیگر یکی جدید براتون صادر می کنیم. هرچی هم دلیلشو میپرسی جوابتو نمیدن. 

میخوان با مالیاتهای سنگین بدون منطق و واقعی مثل فیلم رابینهود مملکتو به حساب خودشون بچرخونند و بعدشم به دنیا بگن تحریمها اثری نکرده است. 

باتشکر


اخوان المسلمین

پیشتاز انتخابات

ریاست جمهوری

 در مصر

اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)


عبور
 از دروازه
تمدن بزرگ!

اینکه آقا میفرمایند :  ما در دامنه قله قدرت هستیم. به قله که برسیم دیگر خصومت های استکبار تمام می شود. شما را به یاد آن که در مسجد رفاهی مصر دراز کش خوابیده نمی اندازد که می فرمود: ما به  دروازه های تمدن بزرگ رسیده ایم؟ از دروازه که عبور کنیم، ژاپن را می گذاریم پشت سرمان!

تاریخ همیشه تکرار میشود و چه ابلهانه است که برخی فکر می کنند این بار آخر داستان فرق خواهد کرد!