جنگ روانی یا واقعیت؟
مذاکرات اتمی بغداد
تکلیف حمله را روشن می کند

 

پایان مذاکرات وین
هفته مهم مذاکرات
از دوشنبه شروع خواهد شد

       پیک هفته 108  -------   28 اردیبهشـت 1391  برابر17 مــه 2012

تماس: infos@pyknet.net



فیسبوک

پیک نت

همزمان با روزنت پیک نت

به روز می شود!


منتخب

 اخبار روز


رفسنجاتی:

باید فهرست جایگزین رهبری

داشته باشیم!


قطعنامه پلنوم کمیته مرکزی فرقه دمکرات آذربایجان


حسن روحانی:

 احمدی نژاد گفت به البرادعی بگو پول آژانس را می دهیم!


آژانس بین‌المللی خواستار بازدید از تمام سایت‌های هسته‌ای ایران شد


خانه کارگر گلستان:

نصب شعار سال در اتاق‌ مسئولين مشكل توليد ملي را حل نمي‌كند


مديرعامل فولاد البرز:

اگر قصد دولت از بين بردن بخش توليد است، فاز دوم هدفمندي را اجرا كند


500کارگر معادن البرز غربی در انتظار حذف پیمانکاران


تعطيلي کارخانه ذوب فلزات ابهر

 با ۳۰۰ کارگر


کارخانه های تعطیل شده و افزایش

 «ارتش بیکاران»


مطهری:

 حداد مجلس را

ذلیل خواهد کرد


 5/2 ميليون دلار

 مربا از يونان وارد شد!


 اتحاديه دامداران:

با واردات نمي‌توان

شكم ملت را سيركرد


اجاره و خريد مسكن چهار برابر

شش سال قبل!


بحرین با طرح شاه سعودي براي الحاق به عربستان موافقت كرد


سايه‌ سياه فرسودگي

 بر سر پاسارگاد


آب و برق
مساجد و حسينيه‌ها رايگان شد


علی مزروعی:

مذاکرات هسته ای؛ فرصتی برای صلح


مولوی عبدالحمید:

 اهل سنت یک واقعیت در کشور هستند و باید دیده شوند


 اتحاديه كارگران پيماني و قراردادي:

نهادهای دولتی از آموزش قانون کار حمایت نمی‌کنند


کارشناس مسائل کارگری:

 دولت مقاوله‌نامه‌هاي ILO را سليقه‌اي ترجمه و در اختيار كارگران قرار مي‌دهد


نگرانی از وضعیت سلامتی محسن میردامادی دبیرکل زندانی جبهه مشارکت


تمسخر مجلس توسط متهم کهریزک

مرتضوی پس از شکایت از توکلی: قول نداده ام، استعفا

 هم نمی دهم


کارگر ۱۶ ساله زیر آوار کشته شد


برخی نمایندگان در قبال رای دادن به نفع وزرای دولت احمدی‌نژاد از آن‌ها پول دریافت کرده‌اند


تتدارکات با چراغ خاموش
علیه موجودیت ایران!

زمینه سازی ها و تدارکی با چراغ خاموش در حال شکل گیری است، که ارتباط مستقیم با آینده ایران و رویدادهای سوریه و منطقه دارد.

در امریکا قرار است سران پیمان نظامی "ناتو" تشکیل جلسه بدهند و برای نخستین بار رهبران پاکستان و افغانستان نیز به این جلسه دعوت شده اند. گفته می شود این اجلاس در شهر شیکاگو تشکیل خواهد شد و در آن تصمیمات مهمی در ارتباط با اوضاع و موقعیت جنگی منطقه، مسئله طالبان و القاعده در افغانستان و پاکستان و .... گرفته خواهد شد.

ژنرال "آویو کوچاوی" رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل به نوشته روزنامه"هارتص" چاپ اسرائیل، مستقیما در ارتباط با مسئله ایران و سوریه به امریکا سفر کرده و با مقامات ارشد کاخ سفید و وزارت خارجه امریکا و همچنین مقامات وزارت دفاع دفاع و سازمان اطلاعات مرکزی امریکا موسوم به "سیا" مذاکره کرده است. این دیدار و مذاکرات از سطح مقامات امریکا عبور کرده و رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل با برخی روسای نمایندگی کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل نیز دیدار کرده و در باره فعالیت های اتمی ایران و همچنین مسائل سوریه و حزب الله لبنان توضیحات داده است.


موسوی در خانه مادر زهرا رهنورد:
سلام من را به همه
زندانیان سیاسی برسانید!


فیلم را ببینید!
سر گذشت ما را نیز
روزی پرده خوانی خواهند کرد!

این فیلم را، حتی اگر کم حوصله هستید، حوصله کرده و تا پایان ببینید. ببینید و بشنوید از وحشت کم آگاهی نسل جوان کشور از گذشته و تاریخ ایران، از یورشی که عرب گونه حکومت به این تاریخ آورده است. آنچنان که بیشترین امکانات را به کسانی می دهند که تعزیه نگاری و راوی نگاری صدر اسلام را بکنند و بنویسند و از کوچکترین امکان برای روای نگاری، پرده خوانی و نقالی شاهنامه و دیگر منظومه های شعر فارسی دریغ می کنند. اینها را خانم "گردآفرید" می گوید و با درد و تاسف می گوید. زنی که توانست در جمهوری اسلامی نقال برجسته شاهنامه شود و اکنون مدتی است که در ایران زندگی نمی کند.

در همین فیلم، برای نخستین بار آشکار می شود که مادر "سوسن" خواننده کور بود سالها در جنوب تهران پرده خوانی می کرد و چون نابینا بود سد راه نقالی و امرار معاشش از این راه نشدند. می شنوید از زنان شاهنامه و دفاع جانانه مردان کهنسال نقال ایرانی از ضرورت حضور زنان در عرصه نقالی.

فیلم را ببینید که خود گویای کامل همه اشارات بالاست!


تدارک سناریوی سوریه
"شورای ملی آذربایجان"
اعلام موجودیت در ترکیه!


گزارش تورم در2 ماه گذشته
وحشت بانک مرکزی
از اعلام گزارش قیمت ها


نمونه ای از جدال پنهان
باند احمدی نژاد و بیت رهبر


انشعاب و تفرقه یک توصیف اغراق آمیز می گوید: ایرانی ها اگر سه نفر با هم جمع شوند، یکی انشعاب می کند و از دو نفر باقی مانده نیز، یکی دیگری را اخراج می کند، حتی اگر هر سه برادر باشند. برای این تابلو، وصف دیگری دارید؟


وزن کشی سیاسی
مردم یونان یکبار دیگر می روند پای صندوق رای

دولت دروغ می گوید
بنزین مصرفی در ایران گران تر از هر کشور منطقه

روی پل صراط اتمی

درهای محرمانه ترین

مراکز اتمی ایران باید گشوده شود


دیدار کوتاه شیخ مهدی کروبی با خانواده اش

شیخ مهدی کروبی، همراه با ماموران امنیتی برای زمانی کوتاه به خانه شخصی اش برده شد تا خانواده اش را ببیند. این دیدار بمناسبت تولد حضرت زهرا انجام شد. رئیس دو دوره مجلس در جمهوری اسلامی به دلیل اعتراض به کودتای انتخاباتی 22 خرداد و جنایاتی که در بازداشتگاه ها نسبت به معترضان دستگیر شده مرتکب شدند از 440 روز پیش در حبس خانگی به سر می برد.


گزارش دریافتی از انتخابات مجلس
سپاه قصد داشت
لرها و بختیاری ها
را به جان هم بیاندازد


آنها در سوریه ربوده شده بودند
ج. اسلامی دو روزنامه نگار
ربوده شده ترکیه را آزاد کرد!


تجمع معلمان در برابر مجلس


وحشت از شورش کور گرسنگان
تحریم ها لغو نمی شود درباره گرانی ننویسید!

اعتراف آیت الله موسوی خوئینی ها
خشت کج، از تقابل با نهضت آزادی گذاشته شد!

احمد توکلی:
حضرت "آقا" از ابتدا چشم دیدن موسوی را نداشت


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات



صفحات اول

روزنامه های

امروز ایران


نوشتن

دشوار ترین

یاد داشت!

شاید باور آن سخت باشد، اما بپذیرید که برای ما بسیار دشوار است این یادآوری، که آبونمان خود را پرداخت کنید. ما هیچ محل درآمدی برای ادامه کار این روزنت نداریم جز آبونمانی که شما پرداخت می کنید. بنابراین، هر تعللی برای پرداخت این آبونمان به معنای بی تفاوتی در برابر ادامه انتشار پیک نت است. دست آن انگشت شماری را که در حد توان خویش ما را با پرداخت آبونمان – در همان حد که امکان آن را دارند- تاکنون یاری رسانده و استوار بر سر پیمان خود ایستاده اند می فشاریم و از دیگران نیز انتظار داریم چنین کنند. فرصت را مناسب می دانیم که از همه خوانندگانی که از ایران تماس گرفته و آمادگی خود را برای کمک و پرداخت آبونمان اعلام کرده و می کنند تشکر کرده و همانگونه که تاکنون به خود آنها پاسخ داده ایم، دراینجا نیز تکرار می کنیم که ما نه تنها چنین انتظاری از خوانندگان خود در داخل کشور نداریم، بلکه آن را به دلائلی آشکار، به صلاح این گروه از خوانندگان خود نمی دانیم.

دشوار بود نوشتن همین چند خط. دشوار تر از نوشتن یک یادداشت بلند سیاسی، اما چاره ای نبود. پس از چند ماه انتظار، زمان این تذکر رسیده بود.

کامروا باشید


"پلی نار" تبریز
گام به گام
تصاحب شد!

با درود- من اطلاعات کاملی در مورد آقایان حیدری دارم. این آقایان به هیچ عنوان خان و خانزاده نبودند، بلکه ساکن روستایی از توابع نطنز بودند که به علت داشتن روابط با دولت، چه در زمان رفسنجانی که یکی  از این آقایان محافظ رفسنجانی بود و بعد از دوره احمدی نژاد با حضور در تیم احمدی نژاد توانستند "پلی نار" تبریز را تصاحب کنند. من از سال 80 در جریان تمام رند بازی های این اقایان هستم.

پیک نت: خواننده گرامی! چنانچه مایل هستید و صلاح میدانید، مختصری از اطلاعات خود را برای خوانندگان پیک نت بنویسید تا منتشر کنیم


اداره شده
سر گردنه!

سلام- برای تمدید گواهینامه رانندگی به پلیس 10 مراجعه نمودم. بابت اینکه چند روزی از اعتبارش گذشته بود مبلغی جریمه شدم که باید به چند حساب پرداخت میشد که پرداخت شد تا نوبت به معاینه چشم رسید. رفتم نزد پزشک مورد اعتماد سازمان مربوطه. منشی گفت 9500 تومان. دفترچه بیمه ام را دادم. گفت با دفترچه نمیشه. گفتم چرا؟ گفت قانونه. عرض کردم: ممکنه ماده قانونی را نشانم دهید؟ گفتند الان نداریم. هر چه سروصدا کردم که اقا من دارم ماهی 150 هزار تومان ماهیانه بابت سازمان تامین اجتماعی میدهم که از امکاناتش استفاده کنم. به گوش کسی فرو نرفت. نهایتا مجبور شدم ان مبلغ را پرداخت نمایم. امدم دفتر پلیس 10+ .

مسئول مربوطه فرمود قانون نانوشته ای هست که دقیقا همه رعایت می کنند و آن این که از هر سازمان و نهادی به مراکز پزشکی معرفی گردی به جهت یک استعلام خاص هیچ بیمه ای پرداخت هزینه هایت را قبول نمیکند. مثلا شما پسرتان مریض است برای معافی اقدام می نمائید. اگر پرونده ای به قطر یک متر هم داشته باشید سازمان نظام وظیفه هیج کدام از مدارکتان را قبول ندارد. باید پرونده جدید پزشکی تشکیل دهید و تمامی مبالغ پزشکی را آزاد حساب نمائید و این است دزد خانه ای به نام جمهوری اسلامی     


"پلی نار"
یک شبه
افتاد به چنگ
خان زاده ها

چند هفته پیش از خواننده ای، مطلبی در مورد شرکت "پلی نار" تبریز منتشر کرده بودید. خواستم آن مطلب را کامل کنم و به اطلاع ملت و مخصوصا لباس شخصی ها و بسیجی هایی که دم از انقلاب  می زنند برسانم که دولت محترم شماچه خیانتی به ملت ایران و کارکنان در مورد این شرکت کرده است.

این شرکت سال 89 یک شبه از بخش دولتی به یک نفر"حیدری" که ظاهرا از خان زاده های اصفهان است با وام میلیاردی با سود ناچیز واگذار شد که البته با سود خا لص 40 میلیا ردی شرکت باز پرداخت آن به راحتی انجام می گیرد. می گویند که این شرکت هم از قربانیان اختلاس سه هزار میلیارد تومانی است که آقا فرموده اند "کشش ئدهید"

روال این شرکت به گونه ای بود که پرسنل در طول سال چند بار پاداش نقدی یا غیر نقدی می گرفتند که یکی از این پاداش ها به قول معرف فــــجرانه بود  که  هر ساله 22 بهمن به صورت غــیر نقدی پرداخت میشد. جالب اینجاست که بعد از واگذاری شرکت  همان اقایی که به برکت این نظام مدیر عامل و... میگویند امدن و رفتن خمینی به من ربطی ندارد. یا در مورد پاداش غیر نقدی  ماه رمضان می گوید که  ما عرب نیستیم ایرانی هستیم و این پاداشها حرام است و شما در این چند ساله حرام خوری کرده اید. کارکنان این شرکت با وجود ظلم هایی این دو گروه  مالک و مدیریت پنهان پژاک در کمال صداقت به خاطر کشورشان با وجود قطع شدن تمام مزایا حتی لباس کار همچنان به کار خود مشغولند


اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)


دومین
کتاب نایاب

سلام – این ای میل را امروز از تهران و در پی درخواستم از مسافری که رفته ایران و برگردد و از او تهیه کتاب "وجدان بیدار" را که میرحسین موسوی خواندن آن را توصیه کرده بود برای من نوشته است:
حتما اگر پیدا کنم میگیرم . ولی الان به شدت کمیاب شده . چون کتاب قبلی رو هم که
مهندس موسوی اعلام کرده بود به اسم "گزارش یک آدم ربایی" توی ایران به شدت نایاب شد. تا جایی که ازش کپی میگرفتن و مثل جزوه تکثیرش میکردن ، طوری که ناشرش مونده بود که این کتاب توی ایران چرا بعد از این همه سال به شدت فروشش رفته بالا .