اقلیت مجلس
بانگ دفاع از ادامه فاجعه
8 سال گذشته در مجلس بلند شده

 

جدال بر سر انتخاب شهردار پایتخت ادامه دارد
صندلی شهردار تهران
در جلسات کابینه خالی است!

 (پیک هفته  109)     12 شـــــــهریور 1392  برابر با 3 سپتامبر 2013 

infos@pyknet.net



فیسبوک
پیک نت
همزمان با روزنت پیک نت
به روز میشود!


 اخبار روز


رویترز:

 عربستان و اسرائیل هدف مشترک حمله به سوریه و ضربه زدن به تهران را دنبال می‌کنند


در مصاحبه با «فیگارو»

اسد: حمله به سوریه جرقه در انبار باروت است


ریانوستی:

 چهار گزینه سکوت، حمایت مستقیم، جنگ نیابتی و همراهی با روسیه

 و چین


گزارش تصویری مخالفت با تهاجم نظامی به سوریه


القاعده مصر:

"گوجه فرنگی یک میوه مسیحی است، نخورید!"


بحث حمله به سوریه: فاجعه‌انسانی یا مداخله بشردوستانه؟

افسر آمریکائی:

 برای پادوئی القاعده در سوریه به نیروی دریایی نپیوسته ام+ عکس

صدها از نظامی آمریکائی اعلام کرده اند در مخالفت با تهاحم به سوریه اعتصاب نظامی

 خواهند کرد

(به انگلیسی)


آمریکا در بحث سلاح‌های کشتار جمعی بدهکار دنیاست نه طلبکار +تصاویر


بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در محکومیت تبعیض و اختلافات مذهبی


امیر محبیان:

اصولگرایان وارد فاز آنالیز تفصیلی رفتار خود شوند


ناطق نوری

میزبان هاشمی

در خانه پدری


سایت الف:

۱۶ میلیارد تومان به حساب احمدی‌نژاد و بقایی ریخته شده


علیرضا پناهیان٬ عضو قرارگاه عمار:

اختلاط مخل آرامش دانشگاه است


منابعی که خواستند نامی از آن‌ها برده نشود، گفتند:

رجوی دو هفته پیش وارد اسرائیل شده است


شناسایی ۵۰ فرقه نوظهور در ایران


روزانه ۴۰ هکتار از جنگل‌های شمال کشور نابود می‌شود



بلندگوی غارتگران نظامی

در مجلس به صدا در آمده!

وزرا و مدیران امور اقتصادی و بانکی دولت چوب را بلند کرده اند و گربه دزدهائی که بلندگوهایشان در فراکسیون های مجلس حضور دارند، حساب کارشان را کرده اند. دوران رانت خواری و اختلاس 3 میلیارد دلاری و خروج پول شرکت مس و دهها و دهها فاجعه اقتصادی را می خواهند پایان بدهند و آنها که اتومبیل پورشه و آخرین مدل بنزهای آلمانی را از خارج وارد کرده و زیر پای خودشان و آقازاده هایشان است وحشت کرده اند. سرنخ بسیاری از آنها به فرماندهان سپاه و ارگان ها و نهادهای اقتصادی سپاه و وزارت اطلاعات بند است. موش ها از افتادن آتش به خانه شان ترسیده اند. خصوصی سازی لجام گسیخته تولید را نابود کرد و تا بند لیفه شوار را از چین وارد کردند و حالا بنام کمیسیون اقتصادی مجلس سنگ بیکاران را به سینه می زنند و برای مردم غارت شده و گرسنه اشک تمساح می ریزند. گوشه پرونده های 8 سال دزدی و رانت خوای و اختلاس، بانک سازی در کوچه پس کوچه ها و تاسیس شرکت های کاغذی در خارج از کشور برای انتقال پول نفت، کلاه کلاه کردن با دلار و یورو، طلا و سکه و...کم کم بالا زده می شود. آخرین نمونه اش مس سرچشمه و بازداشت معاون اول احمدی نژاد "رحیمی" باتهام سرقت و اختلاس و دزدی در بیمه است. کارخانه ها به خاک سیاه نشانده شد و 8 سال اعتصاب و تحصن و اعتراض کارگرانی که اخراج و بیکار شدند و حتی تا پشت در مجلس خود را رساندند اما فریادشان را همین مجلس نشنید. و حالا که مصوبه های هموار کننده فاجعه 8 ساله را دولت جدید لغو می کند، بلندگوهای غارتگران در داخل مجلس به صدا در آمده اند. درهمین ارتباط خبر باصطلاح نامه 50 نماینده مجلس و تهدید به استیضاح وزرای اقتصادی دولت را بخوانید. این نمایندگان را باید افشاء کرد، به مردم شناساند و از آن مهم تر، مردم را برای انتخابات مجلس آینده آگاه و بسیج کرد تا مجلسی همسو با دولت تشکیل شود.


با بازداشت مدیرعامل شرکت مس
تنها بخشی از سرقت
میلیاردها تومانی باز گردانده شد


برکناری و برگماری رئیس
شبح امنیتی
از دانشگاه طباطبائی رفت!


دریاچه هامون را نجات بدهید
گسترش کوچ بلوچ ها و زابلی ها

دکتر "حلیمه عالی"،( پزشک متخصص داخلی) نماینده زابل در مجلس خطر مهاجرت از استان سیستان و بلوچستان به دلیل خشکسالی را مطرح و نسبت به آن هشدار داد و برای احیای دریاچه هامون مانند دریاچه ارومیه تاکید کرد و خواستار تشکیل یک "کارگروه" برای آن شد.

وی پیش از سخنان روز گذشته خود در مجلس، در جلسه شورایعالی استان سیستان و بلوچستان، مرکب از نمایندگان شوراهای شهرستانهای استان حضور یافته بود. برخی از نمایندگان شورا که در جلسه شورایعالی شرکت کرده بودند زن بودند.


پیشنهاد پارلمان روسیه و موافقت پوتین
دو مجلس روسیه و امریکا
بر سر سوریه مذاکره کنند!


برای کنسرت
شجریان به صحنه باز می گردد!

 

مراسم بزرگداشت "ایرج" خواننده موسیقی کلاسیک ایران و حضور محمدرضا شجریان در این مراسم، اکنون این امید را در مردم بیدار کرده که محدودیت های امنیتی علیه وی رفع شده و بتواند در ایران کنسرت بدهد. شجریان از بعد از خواندن ترانه "تفنگت را زمین بگذار" که شعر از فریدون مشیری است و در ارتباط با روزهای سرکوب خونین مردم پس از انتخابات 88 خوانده شد، عملا تحریم امنیتی شد و برای مدتی نیز پس از چند کنسرت خارج از کشور تا مدتی به ایران بازنگشت.

درهمین مراسم نصرت الله وحدت، هنرپیشه فیلم های کمدی ایران و همشهری ایرج (هر دو اصفهانی) نیز از خاطراتی گفت که با ایرج داشته است.

ستایش بی سابقه دکتر حسن روحانی در مصاحبه با مجله چلچراغ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از هنر و صدای شجریان، امید به رفع تحریم های حکومتی علیه وی را تقویت کرده است.


منتخب اخبار روزهای گذشته:


هاشمی: اظهار نظرها غیرمسئولانه نکنید
چاقوی زیر گلوی سوریه سر ایران را خواهد برید!

آغاز سفرهای استانی هاشمی
کشور در خطر است زیر فشار تحریم ها هستیم!

پس از بازگشت بروجردی از دمشق
همه در انتظار اعلام
خبر مهم از دمشق


اولین نشست خبری سخنگوی جدید وزارت خارجه
زمینه سازی مذاکره
همه طرف های سوری انجام شده


وزیر جدید ارتباطات
طرح " و. پی. ان" قانونی نیست
فیلترینگ تجدید نظر می شود!



حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی پیک
Vernis
Postfach 200208
13512 Berlin
Germany

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com


پیام ها و نظرات


صفحات اول

روزنامه های

امروز ایران


مسئولیت مطالب
ستون پیام ها
با نویسندگان است


حکایتی است این "فتنه"!

 

دلائل برخی
حمایت ها
از قالیباف

سلام- سردار قالیباف تقریبا از حدود یکسال گذشته اقدام به واگذاری منازل مسکونی ارزشمند به قیمت بسیار بسیار نازل به اعضای شورای شهر نموده و این در حالیست که تا این لحظه حتی این افراد یک ریال برای منازل هدیه شده پولی پرداخت نکرده اند و در واقع این منازل به رایگان به آنها داده شده است.

بر اساس یک خبر کاملا موثق، این منازل به برخی از اعضای شورای شهر از جمله آقای علیرضا دبیر واگذار گردیده است. این منازل مسکونی در بهترین نقاط شهر تهران و همگی از کلیه امکانات لوکس از جمله سونا، جکوزی، و سایر امکانات دیگر بهرمند است.

بنابراین پشتیبانی های شدید برخی از دوستان از جمله آقای دبیر از قالیباف نه از برای توانایی های ایشان بلکه صرفا به جهت شکرگذاری از این امکانات با ارزش به لحاظ اقتصادی است که به آنها واگذار گردیده است. تائید صحت این اطلاعات کار دشواری نیست. بررسی وضعیت آقای دبیر و دیگر کارکنان شاغل در شورای محترم شهر تهران قبل و بعد از حضور در شورا می تواند نخستین و ساده ترین راه برای این ادعای بنده باشد.


سلام- گردش ليل و نهار احمد جنتى هاى داخلى را بدجوری كنف كرده است، تا برسد نوبت جنتی های خارجی. فعلا هر دو كاسه چه كنم در دست دارند. همه میدانند که اسم رمز فحش به موسوى "فتنه" است. اما این فحش به همه داده میشود. اگر موسوى فقط موسوى بود كه اين همه گریبان پاره نمي كردند. دردشان اینست که موسوى يعنى اكثريت مردم ایران.

 حكايتی است این "فتنه"!


کنسرت عقیلی
در میان شعار
و یورش ناجا
برگزار شد!

سلام- پنج شنبه شب گذشته  گشت ارشاد نیروی انتظامی در محوطه برج میلاد (محل برگزاری كنسرت سالار عقیلی) با کسانی که برای شنیدن این کنسرت در محوطه برج جمع شده بودند درگیر شد. تنش میان نیروهای گشت و مردم منجر به بازداشت چند ده تن از مردم شد که از جمله آنها همسر سالار عقیلی بود. بازداشت شدگان با "ون" های دودی رنگ و به مقر ناجا در خیابان وزرا منتقل شدند. تا پایان كنسرت مردم در محوطه مقابل سالن علیه این اقدام گشت ارشاد شعار می دادند. شماری از بازداشت شدگان طی 24 ساعت آزاد شدند و معلوم نیست بقیه آنها نیز آزاد شده اند یا خیر. آزاد شدگان از فحاشی و توهین ماموران در مقر ناجا در خیابان وزراء خبر داده اند.


مشکلات
از نگاه مردم

با سلام و درود بی پایان و با تشکر از خدمات اطلاع رسانی شما در سایت پیک نت-  میخواستم در رابطه با دولت جدید اقای روحانی و حل مسایل و مشکلات اقتصادی از جمله فقر بیکاری  تورم و غیره به عرض برسانم  مشکلات و وضعیت ناگوار اقتصادی موجود ریشه در موضوعات زیر دارد :

- ثبات سیاسی

- دستگاه قضایی قابل اتکا و قانون مداری

ایجاد ارامش درجامعه و پرهیز از ماجراجویی و ایجاد وحشت اذیت و ازار در جامعه

- بالا بردن ضریب امنیت سرمایه گزاری و سرمایه داری

- شفافیت و گردش اطلاعات ازاد به خصوص در رابطه با اداره امار و عملکرد سازمانها و ادارات دولتی و مسولان-  گفتگوی مشکلات و راه حل انها

- استقلال بانک مرکزی

- پرهیز از چاپ اسکناس بدون پشتوانه و وضع نمودن قانون در رابطه با میزان حد مجاز استقراض دولت از بانک مرکزی با توجه به تولید سرانه ملی

- پرهیز از هر گونه تنش و تند روی و پایه ریزی برخورد دیپلماتیک با مسایل خارجی

- حذف سوبسیدهای غیر ضروری و حول یک محور قرار دادن و متمرکز نمودن کلیه امور مربوط به تامین اجتمایی بیکاری و یارانه ها و پرداخت انها به افراد نیازمند واقعی

- کنترل کلیه در امدهاو گسترش سیستم مالیات به کلیه مشاغل ازاد و کاذب و کاهش پول سیاه 

- افزایش حمایت و بر چیدن موانع و ازادی عمل تولید کنندگان و چرخش افکار عمومی از سود اوری واشتغال در مشاغل کاذب به سود اوری در تولید .

 

مشکل میتوان باور نمود که انجام موارد فوق و حل مشکلات موجود اقتصادی  در حد توان و اختیارات ریس جمهور جدید جناب اقای روحانی باشد مگر تغییر سیاست کلی و حمایت بالایی از ایشان چه از طرف مردم و چه از طرف مسولان صورت پذیرد

ارادتمند شما



اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)