ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

29 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

نشست خبری وزیر دادگستری

یک حکم جنجالی صادر شده

اما جزئیاتش اعلام نمی شود!

 
 
 
 

وزیر دادگستری "مصطفی پورمحمدی" از آخرین مقامات دولتی بود که در آخرین روزهای سال 92 در یک نشست خبری شرکت کرد. او که از جمله با اطلاع ترین وزرای کابینه روحانی از رویدادهای پشت صحنه حاکمیت است و صبوری یک چهره مسلط امنیتی را دارد، دراین این نشست خبری از جمله گفت:

1- تمام آمارها نشان می‌دهند در تورم، بیکاری، نرخ رشد، تولید و صادرات غیر نفتی دستاوردهای قابل توجهی داریم و به دست آمدن این موفقیت‌ها در سخت ترین شرایط از نقاط قوت ما در مذاکرات است.

2- به پرونده‌های بزرگ مفاسد اقتصادی در سال 93 رسیدگی شد که از مهم ترین اتفاقات حوزه قضایی کشور بود. از جمله دو پرونده مربوط به متهمین صاحب نامی که بحث فساد اقتصادی در رابطه با آنها مطرح شده بود و هر دو هم به عنوان سوء استفاده و تخلفات مالی مورد رسیدگی قرار گرفتند. پرونده مربوط به معاون اول سابق رئیس جمهوری که حکمش صادر و اجرا شد و حاشیه های زیادی داشت و پرونده دیگر هم در روزهای اخیر منجر به صدور حکم شده اما چون حکم دادگاه بدوی است جزئیات آن منتشر نشده است.

3- فضای سیاسی برای فعالان سیاسی آنچنان که می خواهیم جلو نرفته، یعنی فکر می کنیم خیلی از جدال‌ها و بگو مگوهای سیاسی با سعه صدر و تحمل و فضای سالم رقابتی جلو نمی‌رود که انتظار داشتیم وضع بهتری وجود داشته باشد.

 پیک نت  29 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: