ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 6 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

حامیان 8 سال فاجعه زبان گشوده اند

رهنمودهای حاج آقا نبی

خطاب به روحانی و ظریف! 
 
 
 
 

 

همزمان و همنوا با آن 20 نماینده مجلس که از ظریف سئوال کرده اند چرا ایران را در گیر ماجرای ترور و کشتار پاریس نکرده و در دامی نیفتاده که ماهیت آن بتدریج آشکار می شود، حاج آقا نبی حبیبی دبیر کل حزب بازار و سرمایه داری تجاری ایران (موتلفه اسلامی) که پیشینه انقلابی آن باز میگردد به راه انداختن دسته های سینه زنی به سردمداری لات ها و چاقوکش ها در جنوب تهران، در جلسه دبیران موتلقه گفت:

دولت باید در سیاست خارجی با حفظ روحیه انقلابی اسلامی عمل کند. وقتی رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر منفور انگلیس رسماً از اهانت هفته‌ نامه شارلی ابدو به پیامبر گرامی اسلام حمایت می‌کنند و بی شرمانه آن را آزادی بیان تلقی می‌کنند در حالی که جهان اسلام یک پارچه فریاد نفرت از اهانت به مقدسات اسلام توسط دولتهای غربی است سفر آقای ظریف به پاریس آن هم بدون محکوم کردن علنی و رسمی این فضاحت چه معنی می‌دهد.

دبیرکل موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنرانی خود، چاپلوسانه خود را چسباند به پیام اخیر رهبر جمهوری اسلامی و گفت:

"رهبری معظم انقلاب با طرح 9 سوال و 2 درخواست در راستای نظم جدید جهانی، جوانان اروپا و آمریکا را به وادی یک حقیقت دعوت کردند تا بر اساس فطرت خود بدون واسطه و مستقیم با منابع اصیل اسلامی با قرآن و پیامبر اکرم(ص) ارتباط برقرار کنند و آن را بشناسند. اگر این شناخت خوب انجام شود موج جدید اسلام‌گرایی جلوی موج اسلام‌هراسی را خواهد گرفت."

(حاج آقا نبی هم خودش و هم همفکرانش می دانند که اتفاقا خود آنها مظهر اسلام هراسی اند!)

پیک نت  6 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: