ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 6 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

گفتگو با احمد شیرزاد

موج سوارهای مجلس

در خشکی پارو می زنند! 
 
 
 
 

 

گفتگوی خبرگزاری ایلنا با احمد شیرزاد استاد فیزیک اتمی دانشگاه و نماینده پیشین مجلس درباره موج سوارها در مجلس:

«یک هفته فرجی‌دانا مورد هجمه واقع می‌شود و هفته بعد شخص دیگری را در لیست خود قرار می‌دهند و در این بین٬ برخی خبرگزاری‌ها در جهت اهداف گروه خاصی موضوع را جنجالی می‌کنند و به نوعی به آن شخصیت به هرنوع ممکن ضربه وارد می‌کنند.

در این مدت به خصوص در هفته‌های اخیر وزیر خارجه مجددا مورد این هجمه‌ها و آماج انتقادات بی‌اساس عده‌ای قرار گرفت و باید گفت که عده‌ای نشسته‌اند و تمامی رخ دادهای وزارت خارجه را رصد می‌کنند تا از آن سوژه به دست بیاورند و نهایتاَ هم می‌بینیم که این هجمه‌ها مقطعی ست و حتی قابل ادامه دادن نیست چرا که اصلاَ این ایراد‌ها به سرانجام نمی‌رسد چون پایه و اساس ندارد. ایرادات و هجمه‌هایی که به دستگاه دیپلماسی به خصوص جناب آقای ظریف وارد می‌شود مانند یک پرونده فساد اقتصادی نیست که بر طبق مستنداتی به نتیجه برسد و حکمی در باره آن صادر شود و تنها از یک موج به موج دیگر منتقل می‌شود.

بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسئله‌های فعلی در مجلس شورای اسلامی است که با توجه به کاهش قیمت نفت نمایندگان باید تمام فکر و ذکرشان تصویب صحیح این لایحه باشد. باید از آن طیف موج سوار سوال شود که تا چه زمانی این موج‌سواری‌ها باید ادامه پیدا کند؟ باید سوال شود اینها چه گره‌ای از مشکلات مردم باز کرده‌اند؟ آیا همه مشکلات این است که چرا وزیر خارجه با جان کری در ژنو قدم زده‌؟

این طیف موج سوار قبل از اینکه دلسوز نظام باشند دلسوز خود و منافعشان هستند و تا جایی دلسوزی می‌کنند که منافعشان تهدید نشود و به خطر نیافتد و فکر می‌کنم اگر به چنین مسائل ظاهری و پیش پا افتاده‌ای عنوان خط قرمز را بدهیم دیگر معنای ماهوی و اصلی خطوط قرمز از بین می‌رود.»

پیک نت  6 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: