ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 7 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

جلیلی اگر لالائی بلده

زیر گوش اصولگراها بخواند 
 
 
 
 

 

بدنبال اظهارات تازه جواد ظریف وزیر خارجه دولت روحانی مبنی بر بازگشائی سفارت انگلستان درایران، دست راستی ها در تهران یک همایش ترتیب دادند با عنوان "نخستین سند نقض حقوق بشر در انگلستان". رونمائی از این سند را هم برعهده سعید جلیلی گذاشتند.

سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی در دوران احمدی نژاد و نامزد شکست خورده جناح راست در انتخابات 92 (با 4 میلیون رای) که از همه گونه حمایت حاکمیت نیز برخوردار بود، بجای پرداختن به نقض حقوق بشر در ایران و حداقل پاسخگوئی در باره "حصر" موسوی و کروبی و همسر موسوی که با پیشنهاد خود وی در شورای امنیت و تصویب آن به اجرا گذاشته شده، به نقض حقوق بشر در انگلستان پرداخت و در ادامه نیز به صحرای کشتار تروریستی اخیر در پاریس پرداخت.

جلیلی در این بخش از سخنرانی خود گفت:

«آن چیزی که در فرانسه شکل گرفته یک سناریوی از پیش تعیین شده بود. مخصوصاً رفتارهایی که بعد از آن شکل گرفت. برخی می‌خواهند ظهور اندیشه اسلام که با موج اقبال به اسلام در اروپا روبرو شده تلاش کنند تا با رفتارهایی موج اسلام هراسی را شکل دهند.»

صرفنظر از فارسی آب نکشیده جمله بالا که عینا از خبرگزاری ایسنا نقل کردیم، سعید جلیلی این لالائی را بهتر بود برای طایفه طرفدار مصباح یزدی و احمد جنتی در مجلس  و شورای تبلیغات اسلامی می خواند که این روزها در رکاب همان توطئه ای که وی اشاره می کند علیه چاپ کاریکاتور حضرت محمد سینه می زنند. البته دردشان چیز دیگری است و از هر بهانه ای برای تخریب سیاست خارجی دولت استفاده می کنند، اما به هر حال، این لالائی جلیلی برای زیر گوش آنها مناسب تر است.

پیک نت  7 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: