ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

وقتی رفیقدوست پیش خطبه می خواند

سفیر شوروی به من گفت

نگذاشتید دین را از مردم بگیریم! 
 
 
 
 

 

محسن رفیق‌دوست که در گذشته وزیر سپاه بود و پیش از در دهه مخوف 60 فرمانده کمیته ها، دیروز پیش خطبه خوان نماز جمعه تهران بود!

او که مدتی نیز بنیاد مستضعفان را دراختیار داشت و مدتی طولانی تر پتروشیمی را و همچنان بعنوان عضو رهبری موتلفه اسلامی شناخته می شود، در پیش خطبه های دیروز نماز جمعه تهران این حرف های غیر مستند و پرت و پلا را تحویل نماز گزاران داد:

"در زمان گورباچف سفیرش به ملاقات من آمد. گفتم اگر آمریکا با ما مخالفت می‌ کند حقش است چون ما پایگاه نظامی‌اش را از بین برده‌ایم اما برای شما دستگاه دید و شنود آمریکا که در بهشهر علیه‌ تان فعالیت می‌کرد را از کار انداختید. پس چرا مخالفت‌های شما علیه ما مطرح است؟  در پاسخ گفت: کاری که شما با ما کردید خطرناک ‌تر از کاری بود که با آمریکا انجام دادید. شما آنچه را که ما سال‌های سال تلاش کرده بودیم تا چندین مسلمان و مسیحی و اهل هر دینی را از دین تهی کنیم و به مارکسیسم تبدیل کنیم نابود کردید و با انقلاب‌تان از بین بردید و در واقع شما هستی ما را هدف قرار دادید.

رفیقدوست پیش از انقلاب از افراد جوان میدان تره بار تهران بود و در انقلاب راننده اتومبیل آیت الله خمینی پس از بازگشت به ایران شد. این همان میدانی که طیب حاج رضائی فرمانروای آن بود.

رفیقدوست، در همین سخنرانی و ادعای مضحکی که ممکن نیست سفیر یک کشوری چنین مزخرفاتی را بگوید، در باره مصر و دولت کنونی آن که اخوان المسلمین را به زیر کشیده و مواضعی دارد که می تواند به سود ایران در منطقه باشد گفت:

"انقلاب مردم مصر را دزدیدند اما آن انقلاب خاموش نخواهد شد. "

او در همین پیش خطبه خوانی ادعاهائی مشابه را در باره جنبش سبز و مقاومت مردم در برابر کودتای سال 88 بر زبان آورد که با مواضعی که با مصاحبه های اخیر وی با نشریات

داخل کشور زاویه داشت. ظاهرا او می خواهد روی دو صندلی بنشیند. غافل از این که کسی که خیال نشستن روی دو صندلی را دارد با نشیمنگاه به زمین فرود می آید!

پیک نت  18 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: