ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 دی  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سردار "جوانی" عکس برگردان شریعتمداری

رسانه های طرفدار دولت

با دشمنان بیرونی همآهنگ اند! 
 
 
 
 

 

"یدالله جوانی" که عکس برگردان حسین شریعتمداری در دفتر سیاسی سپاه پاسداران است و از فرماندهان بی چاک و دهان سپاه، درباره افشاگری های اخیر در باره موقعیت اقتصادی سپاه و تهدید روحانی به همه پرسی گفت:

عده ای بدنبال سپاه هراسی و سپاه ستیزی اند و متأسفانه برخی در داخل آن را دنبال کرده اند. بعضی رسانه های داخلی به طور آگاهانه و یا نا آگاهانه گام در پروژه غرب گذاشته اند و جریان مشکوکی درحال شکل گیری است.  (دقت کنید! انگار مقاله شریعتمداری را از رو می خواند)

شکست های غرب درایران و منطقه و پیشرفت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شد تا غرب این طرح را دنبال کند. افرادی خواهان آن هستند تا دولت از ظرفیت ها و توانمندی های سپاه استفاده نکند. برخی رسانه های وابسته به جریان اصلاحات که نوعی نزدیکی به دولت نیز دارند به گونه ای هم افزایی با دشمنان بیرونی را دنبال می کنند و این جریان باید مد نظر مسئولان قرار بگیرد. دولت باید پشت صحنه این جریان های مشکوک را کشف کند و چنین سایت ها و رسانه های وابسته ای را مورد لحاظ قرار دهند. متأسفانه برخی افراد در برخی سایت ها نفوذ کرده اند که به غرب تعلق خاطر دارند و با مطرح کردن حرف های حاشیه ساز انرژی کشور را می گیرند.

این ادعاهای یدالله جوانی درحالی است که صدها وبسایت و خبرگزاری کوچک و بزرگ زنجیره ای توسط "مجتمع رسانه ای اطلس سپاه پاسداران" برای در دست گرفتن نبض جریان رسانه ای کشور اشاره دایر است.

پیک نت  22 دی

 
 

اشتراک گذاری: