ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

تکذیب عدم تمایل هاشمی

برای ریاست مجلس خبرگان
 
 
 
 

 

یک روز پس از مصاحبه سید احمد خاتمی با تلویزیون عربی زبان سیمای جمهوری اسلامی بنام "العالم" که در آن مدعی شده بود هاشمی رفسنجانی تمایلی برای ریاست مجلس خبرگان ندارد، پایگاه اطلاع رسانی هاشمی به نقل از یکی از اعضای دفتر هاشمی نوشت:

«یك عضو مجلس خبرگان رهبری گفته که ایشان "هاشمی رفسنجانی تمایلی به كاندیدا شدن برای ریاست مجلس خبرگان رهبری ندارند". این دعا بکلی نادرست است و تکذیب می شود.

ایشان نه تنها چنین مطلبی را نگفته‌، بلكه در پاسخ به سؤالی در همین زمینه گفته‌اند درصورتی كه بعضی افراد كه آنها را برای ریاست خبرگان صالح نمی‌دانم قصد كاندیدا شدن داشته باشند، آمادگی خود را برای كاندیداتوری ریاست این مجلس اعلام خواهم كرد.

زمان انتخابات ریاست خبرگان رهبری اسفندماه است و تا آن زمان ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد. اگر ایشان بخواهد بیاید که کسی نمی‌تواند مانع ایشان شود. در آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان طرح دو فوریتی دادند که هیأت رئیسه فعلی ابقا شود، که رأی نیاورد. در واقع آنها نمی‌خواستند در غیاب آیت‌الله مهدوی کنی شخص دیگری مانند آقای هاشمی بیاید و در انتخابات شرکت کند. اگر آقای هاشمی حس کند حضورش در مجلس خبرگان به عنوان رئیس لازم است، قطعاً کاندیدا خواهد شد و اگر دید لازم نیست و صلاح دانست خبرگان با شرایط دیگری اداره شود کاندیدا نخواهند شد.

پیک نت 7 آبان

 
 

اشتراک گذاری: