ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

زیر ساخت های اقتصادی سوریه نابود می شود

بازی "کیش و مات"

میان داعش، امریکا و متحدانش 
 
 
 
 

 

سلام پیک نت! نوشته بودید خطربمباران ارتش سوریه به بهانه داعش و چه درست نوشته بودید و امروزکم کم از تاریکخانه آثار ظهور و ثبوت آن بیرون می آید!

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در نطقی استراتژی این کشور برای شکست دادن گروه اسلامگرای داعش در عراق و سوریه را اعلام کرده است.او اضافه کرد:‌ "ابتدا یک عملیات سیستماتیک از حملات هوایی علیه این تروریست ها انجام خواهیم داد." او از کنگره آمریکا خواست "اختیارات و منابع لازم دیگر برای آموزش و تجهیز" جنگجویان مخالف در سوریه را فراهم کند.

یکی از عناصر اصلی استراتژی آقای اوباما «تقویت مخالفان در سوریه به عنوان راهی برای مقابله با داعش است» و گفت که همزمان باید در جستجوی یک راه حل سیاسی برای بحران سوریه بود. اوباما گفت که داعش یک گروه "اسلامی" نیست زیرا "هیچ مذهبی کشتار افراد بی گناه را روا نمی دارد" و اشاره کرد که در واقع "اکثریت بزرگ" قربانیان داعش مسلمانان بوده اند ." آماده سازی افکارعمومی". حالا از هوا زیر ساخت های اقتصادی سوریه به بهانه مقابله با داعش بمباران می شود. از جمله پالایشگاه های نفت سوریه. بازی "کیش و مات" میان امریکا و داعش برای سلطه امریکا و ناتو بر خاورمیانه!

پیک نت 7 مهر

 
 

اشتراک گذاری: