ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

فاشیست ها و جنایتکاران

از سوریه به کشورهایشان باز می گردند؟ 
 
 
 
 

 

این نقشه ایست که اخیرا واشنگتن پست منتشر کرده و نشان میدهد که از کشورهای مختلف اروپائی، آسیائی و حتی از امریکا واحدهائی آموزش دیده برای سرنگونی دولت سوریه و تقسیم این کشور، به ترکیه و از آنجا به داخل سوریه اعزام شدند. واشنگتن پست از نگرانی بازگشت این افراد آموزش دیده به کشورهایشان نوشته است. بسیاری از آنان مزدورانی اند برایشان فرق نمی کند کجا دست به کار جنایت و جنگ شوند، کافی است مزد آنها پرداخت شود. شماری از این افراد وابسته به سازمان ها و حتی احزاب شبه فاشیستی است که در سالهای اخیر در اروپا فعالیت خود را آغاز کرده اند و حالا افرادی رزم دیده و تجربه دیده برای جنایت در اختیار دارند و این نگرانی بی جا نیست که آنها در خود کشورهای اروپائی و آسیائی و امریکا دست به عمل بزنند. دراین میان غفلت بزرگی است اگر سئوال نشود: اسرائیل که سالهاست از مسلمانان لولو ساخت و در پناه این لوُلوُ دست در هرجنایتی در منطقه و حتی جهان دارد، چرا از اسلام داعشی وحشت ندارد؟ جز اینست که چاقو دسته اش را نمی برد؟

مرور پیام هائی که در آغاز جنگ در سوریه زیر مطالب پیک نت در فیسبوک نوشته می شد و ما همه آنها را جمع کرده ایم تا یکبار دیگر آنها را منتشر کنیم، نشان از ساده انگاری و کم اطلاعی و کم خبری نداشت؟ آنها که از نتایج سقوط قذافی بی خبر بودند و برای سقوط اسد روز شماری می کردند و همین روزشماری را برای اوکرائین می کردند نباید از آنچه طی سه سال گذشته پشت سر مانده برای آینده درس بگیرند؟

 

http://www.washingtonpost.com/world/foreign-fighters-flow-to-syria/2014/10/11/3d2549fa-5195-11e4-8c24-487e92bc997b_graphic.html

پیک نت 27 مهر

 
 

اشتراک گذاری: