ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نگاهی به مصاحبه معاون اول قوه قضائیه

شناختن متهمین فضای مجازی

نشناختن اسیدپاش های خیابانی 
 
 
 
 

 

محسنی اژه ای که دیگر دادستان عمومی نیست و معاون اول قوه قضائیه شده اما سخنگوئی قوه قضائیه را برای خود حفظ کرده، در نشست نوبتی و خبری خود، درباره اسید پاشی در اصفهان گفت:

هنوز فرد یا افرادی دستگیر نشده‌اند، البته امیدوارم عامل یا عاملان این جنایت (اسیدپاشی) سریع‌تر دستگیر و پرونده آن‌ها تکمیل شود. انگیزه و تعداد افراد این پرونده مهم است. این مساله به رسیدگی سریع‌تر به پرونده کمک می‌کند، البته انگیزه افراد هرچه باشد بر اساس قانون به اشد مجازات محکوم خواهند شد. بنده از دادسرا، دادگاه و مرجع تجدیدنظر می‌خواهم خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی کنند و امیدوارم نیروی انتظامی نیز هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

اژه ای در بخش دیگری از نشست خبری خود در باره دستگیری افرادی که به ادعای او در فضای مجازی مجازی و نرم افزار باتهام توهین به مقدسات و ترویج فساد و توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی دستگیر شده اند گفت: آنها فکر می کردند روی شبکه های اجتماعی قابل شناسایی نیستند، اما به تازگی در تهران، خوزستان و شیراز این افراد دستگیر شدند.

اژه ای به روی خود نیآورد که چطور در فضای مجازی متهمینی با ادعاهائی که وی کرده قابل شناسائی و دستگیری اند اما در فضای واقعی و خیابانی، موتورسوارهای دو ترکه ای که به صورت زنان اسید می پاشند قابل شناسائی نیستند و ایشان تازه بعد از چند هفته ابراز امیدواری می کند که متهمین دستگیر شوند!

پیک نت 29 مهر

 
 

اشتراک گذاری: