ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

راه حل چیست؟

اسید پاشی زنجیره ای

ادامه قتل های زنجیره ای 
 
 
 
 

 

دادستان اصفهان زیر فشار افکار عمومی از آنسوی پشت بام افتاد و روز گذشته اعلام کرد: اسید پاشی نوعی محاربه است و مجازات آن هم به تشخیص دادگاه قطعا اعدام است.

همه میدانند که این نوع اظهار نظرهای تند و تیز از یکسو در پی آرام کردن افکار عمومی است و از سوی دیگر، پس از 33 سال هنوز "اعدام" یگانه راه حل معضلات مذهبی و اجتماعی است. طبیعی است که پس از فروکش کردن التهاب کنونی در سراسر ایران و بویژه اصفهان سر و ته ماجرا را خواهند دوخت و حداکثر یک دادگاه فرمایشی مانند ماجرای ترور حجاریان و یا قتل های زنجیره ای و یا حمله به کوی دانشگاه و یا قتل های با روسری در کرمان و ... ترتیب خواهند داد و چند نفری را به زندان محکوم کرده و پس از فروکش کردن التهاب ها، یواشکی آزادشان خواهند کرد.

اگر عزم راسخی برای مبارزه با این نوع پدیده ها بود، ابتدا باید گریبان امام جمعه اصفهان را می گرفتند که از پشت تریبون نماز جمعه این شهر عملا مشوق جنایاتی شبیه اسید پاشی بعنوان مبارزه با بدحجابی شد. توی دهن آن نمایندگان مجلس می زدند که بسیج را انداخته اند به جان مردم، به رهبر جمهوری اسلامی می رساندند که گفته های رسمی او در باره مقابله فرهنگی و اقدامات غیر رسمی زیر مجموعه هایش کار را به اسید پاشی کشیده است. همان زیر مجموعه هائی که قتل زنجیره ای کردند و ایشان گفت کار صهیونیسم بین المللی و قدرت های خارجی است اما خود خوب میدانست از جمله صادر کنندگان فتوای آن قتل ها در بیت خود او "آیت الله خوشوقت" بود که وقتی مرد رهبر بر جنازه اش نماز خواند!

ریشه های فاجعه عمیق تر از آنست که با این نوع اظهارات دادستان اصفهان و لابد، فردا معاون اول قوه قضائیه و سخنگوی این قوه که خود نیز یکی از مجرمان فتوای قتل های زنجیره ایست ماجرا خاتمه یابد! حتی اگر یکی دو نفر هم بعنوان اسید پاش به دار کشیده شوند. کافی است اسید پاش ها که همه مردم میدانند ارگان های امینتی و اطلاعاتی و انتظامی آنها را می شناسند و از بیم حامیان آنها به سراغشان نمی روند در یک محاکمه علنی توسط یک قاضی واقعی محاکمه شوند و دهان بگشایند تا لجن کف مرداب بالا بیاید. لجن بالا بیاید تا معلوم شود همانطور که برای بحران سازی و فلج کردن دولت خاتمی قتل زنجیره ای کردند، حالا هم برای بحران سازی و فلج کردن دولت روحانی اسید پاشی زنجیره ای راه انداخته اند.

 

پیک نت 29 مهر

 
 

اشتراک گذاری: