ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

علیرضا زاکانی، آنقدر پا را

از گلیمش درازتر کرد تا افشا شد! 
 
 
 
 

از جمله کسانی که در جریان استیضاح وزیر علوم دولت روحانی خیلی گلو پاره کرد علیرضا زاکانی بود. کسی که سالها پیش در کنار وزیر اطلاعات اسبق در دوران قتل عام زندانیان سیاسی و توطئه علیه آیت الله منتظری و تولیت کنونی شاه عبدالعظیم، حجت الاسلام ریشهری وزیر اسبق و همیشه منفور اطلاعات مدتی رکاب زد با این امید که ریشهری رئیس جمهور خواهد شد و او هم درکنارش قرار خواهد گرفت. او و ریشهری در کوران انتخابات دوم خرداد که منجر به پیروزی محمد خاتمی شد، جمعیت دفاع از ارزش ها را بنیانگذاری کردند اما تیرشان به سنگ خورد و محمد خاتمی در میان بهت و حیرت جناح راست جمهوری اسلامی برنده قاطع انتخابات 1376 شد.

زاکاتی حالا در مجلس است و در جریان استیضاح وزیر علوم دولت روحانی نقش ناپلئون را داشت. البته او در دوران تحصیلی نیز اغلب نمره های ناپلئونی می گرفته و گاه نیز نمره های پیاده نظام ناپلئون!

بدنبال استیضاح و رفتن فرجی دانا از رأس وزارت علوم، گوشه ای از پرونده تحصیلی علیرضا زاکانی در اینترنت منتشر و در واقع افشاء شده است.

سه ترم پیاپی مشروطی و قرار گرفتن در لیست ذخیره اخراج از دانشکده پزشکی در کارنامه تحصیلی اوست.

زاکانی در روز استیضاح وزیر علوم خیلی گلو پاره کرد و از جمله گفت:

«دغدغه دیگر ما انسداد در تولید علم و کند شدن روند آموزش و پژوهش بود که مستقیما در آینده درخشان ایران و حرکت در مسیر تمدن ایران اسلامی تاثیرگذار بود و امروز نیز پایه‌های اقتصاد مقاومتی را لرزاند و با ایجاد زمینه التهاب، رکود و قهقرای علمی را سبب خواهیم شد.»

زاکانی در دوران رهبری علی خامنه ای خیلی خود را به در و دیوار کوبیده تا بلکه وارد دولت شود، اما آنقدر نوسان دارد و بقول معروف چتر سواری کرده که در هیچ دولتی دعوت به کار نشده است.

سایت "ایرانیان انگلستان" گوشه ای از کارنامه درخشان تحصیلی زاکانی را فاش کرده اند که الحق دیدنی و خواندنی است.

به عکس های مربوط به این مطلب اکتفا نکرده و لینک زیر را باز کنید و بیشتر ببینید:

http://www.iranianuk.com/page.php5?id=20140823221633041

 

پیک نت 4 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: