ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

1 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

تصاویر ماهواره ای

سرنگونی هواپیمای مالزیائی

 
 
 
 

صدای روسیه اعلام داشت، تصاویر گرفته شده بوسیله ماهواره های آمریکایی نشان می دهد که چگونه نظامیان اوکراین هواپیمای مسافربری مالزی MH17 را سرنگون کردند.

رابرت پری، روزنامه نگار و تحلیلگر آمریکایی در مقاله خود منتشره در وبسایت مستقل consortiumnews.com این مطلب را نوشت و اضافه کرد: سرویس اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا عکس هایی در اختیار دارد که نشان می دهد مسئولیت سرنگونی هواپیما های غیر نظامی بر عهده نیروهای نظامی اوکراین است. منبع خبری من یک منبع قابل اعتماد است، چرا که قبلا از او اطلاعات قابل اعتماد را دریافت کرده ام. همین منبع به من اطلاع داده که سرویس اطلاعاتی امریکا تصاویری از آتشباره دفاعی اوکراین دارد که به احتمال زیاد موشک را از همین طریق به سوی هواپیمای مالزی پرتاب شده است. علامت های ویژه نیروهای مسلح اوکراین در لباس نظامی در این فیلم های ماهوارده مشهود است.

همچنین نظامیان روسیه نیز روز 21 ژوئین در یک کنفرانس خبری اطلاعات مربوط به کنترل عینی وضعیتی را فاش کردند که در منطقه دونتسک اوکراین قبل از سقوط "بوئینگ" مالزی پیش آمده بود. گزارش تهیه شده به همراه تصاویر توسط وزارت دفاع روسیه دراختیار کارشناسان کشورهای اروپایی و مالزی قرار گرفت.

http://persian.ruvr.ru/news/2014_07_22/274956360/

 

پیک نت 2 مرداد 1393  

 
 

اشتراک گذاری: