ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  خوش صداتر، خوش چهره تر و مقلدتر از او نیست؟
خطبه کپی برداری شده
احمد خاتمی از روی دست رهبر
 
 
 
 

سید احمد خاتمی  نماز جمعه دیروز تهران (روز قدس) را خواند و ابتدا از شهردار و شهرداری تشکر کرد که زنها را از مردان جدا کرده اند. (البته هنوز چنین نکرده اند بلکه طرح آن را تهیه کرده اند، اما سید احمد خاتمی جلوجلو تشکر کرد!)

او گفت: این طرح بر اساس این قرار داده شده که محرم و نامحرم در محیط کار جدا باشند و این یک اقدام خداپسندانه مطابق با غیرت و قانون است. بخشی از مصوبه‌ای که شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اجرا کرده همین است. رسانه‌های بیگانه به طرحی که در شهرداری تهران اجرا شده هجمه‌ می‌کنند و من وظیفه دیدم از آن حمایت کنم. به مسئولان شهرداری نیز می‌گویم که تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار نگیرند. سایر مسئولان نیز می‌توانند از طرحی که در شهرداری اجرا شده الگو بگیرند.

احمد خاتمی سپس، با تکرار حرف های رهبر جمهوری اسلامی در باره غزه گفت:

آنهایی که در فتنه 88 در روز قدس گفتند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» جماعت بریده از ملت بودند و اگر امروز هم فکرشان همین باشد همچنان جماعت بریده از ملت هستند زیرا مردم در راهپیمایی امروز شعار «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام» سر دادند.

1+5 در حادثه غزه چهره خونخوار خود را نشان داد و مشخص شد آنها در پی حق نیستند اما ملت ایران نشان داده با مقاومت و ایستادگی بر حق مسلمش، حقش را خواهد ستاند. (ربط مذاکرات اتمی با غزه را خودتان حدس بزنید!)

به تعبیر معاون جنبش جهاد اسلامی (حماس)، آنها از نان تا فشنگ مدیون امت اسلامی ایران هستند و اگر این حمایت‌های شایسته ایران اسلامی نبود امروز رژیم صهیونیستی کل غزه را اشغال کرده بود. اینکه اسرائیل امروز زمینگیر شده نیز معنایش این است که ایران دینش را به فلسطین ادا کرده است.

آنها در این هجده روز تا توانستند وحشی‌گری کردند و فوق تصور بشر آدم کشتند. در عین حال نتانیاهو به همراه همکار جنایتکارش جان کری (وزیر خارجه امریکا) به این کشور و آن کشور می‌روند تا مقاومت را راضی به آتش‌بس ظالمانه کنند.

رژیم صهیونیستی می‌خواهد از گردابی که خودش برای خودش درست کرده جان سالم به در ببرد. حماس هم می گوید غزه در محاصره کامل است و انبار مواد غذایی و دارویی آنها رو به اتمام است. اگر آتش‌بس می‌خواهید باید محاصره غزه شکسته شود و اسرای فلسطینی آزاد شوند و این حق مشروع آنهاست.

راهی جز نابودی رژیم صهیونیستی وجود ندارد. البته این به معنی نابودی یهودیان منطقه نیست، بلکه این رژیم باید نابود شود و جایگزین آن رژیمی باشد که با رفراندوم و رای مردم ساکن در منطقه روی کار می‌آید. شعار جمهوری اسلامی به عنوان راه‌ حل فلسطین هم «هر فلسطینی یک رای» است.

مقاومت مسلحانه تنها راه علاج مردم فلسطین است. همین مقاومت، تل‌آویو را به شهر اشباح تبدیل کرده و روز صهیونیست‌ها را به شام سیاه مبدل کرده است. مردم کرانه باختری هم باید مثل غزه مسلح شوند تا با همدستی یکدیگر این رژیم را از پای در بیاورند و آغاز سقوط این رژیم جهنمی را فراهم کنند.

اردوگاه رژیم صهیونیستی متشکل است از آمریکا، انگلیس و آلمان که به صراحت از آدم‌کشی و کودک‌ کشی رژیم جلاد صهیونیستی حمایت می‌کنند. این سیمای واقعی آمریکاست. آنهایی که برای مردم ما چهره آمریکا را بزک کرده و صلح‌طلب نشان می‌دهند بدانند به ملت خیانت می‌کنند و دروغ می‌گویند. سیمای واقعی آمریکا همین است، آنها نه حقوق بشر می فهمند و نه اعتقادی به مبارزه با تروریسم دارند، بلکه سلطه جهنمی خود را می‌خواهند و به یاری خدا این سلطه جهنمی رو به افول خواهد بود.

طبل رسوایی سازمان‌های بین‌المللی، سازمان کنفرانس اسلامی، اتحادیه عرب و سران مرتجع کشورهای منطقه در حادثه غزه نواخته شد. دبیرکل سازمان ملل طوری حرف می‌زند که انگار حنجره نتانیاهو را به عاریت گرفته است.

داعش، النصره، طالبان که دم از اسلام می ‌زنید و به دشمنان اسلام کمک می‌کنید چرا در غزه که به مسلمان‌ها حمله شده به حمایت از مسلمانان نمی‌آیید؟ پس شما دروغ می‌گویید که می‌خواهید به اسلام کمک کنید.

(احمد خاتمی در مصاحبه ای که هفته گذشته در یکی از برنامه های سیمای جمهوری اسلامی با او شد گفت که به توصیه رهبر خطبه هایش را چند بار می نویسد و می خواند تا از بر شود و سپس می رود به نماز جمعه. ظاهرا این بار از روی دست رهبر کپی کرده بود!)

 

پیک نت 4 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: