ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

مخالفان دولت خود را به آب و آتش می زنند!

پایان وصیت نامه و قطعنامه

آغاز یارانه و ویزای ابوطالبی 
 
 
 
 

تحریک مردم علیه دولت در آغاز مرحله تازه یارانه ها - در عرصه داخلی- و ماجرای ویزای داده نشده به ابوطالبی از سوی امریکا - در عرصه خارجی- دو سوژه تازه بازندگان انتخابات 92 شد. هفته گذشته ماجرای قطعنامه یکی از کمیسیون های اتحادیه اروپا که در آن اشاره به نقض حقوق بشر در ایران شده بود و همچنین وصیتنامه یک شرق شناس امریکائی که خواسته بود جنازه اش در اصفهان دفن شود، سوژه بودند و این هفته دو سوژه تازه و یاد شده در بالا در دستور قرارگرفته است.

همه این جنجال ها دو هدف را دنبال می کند:

1- جلوگیری از بیشتر فاش شدن غارتی که در دوران احمدی نژاد، از سوی مافیای سپاهی "دور زدن تحریم ها" صورت گرفت و تلاش برای به حاشیه بردن اخبار این غارت و منحرف کردن اذهان عمومی.

2- حفظ دو سنگر مجلس شورا و مجلس خبرگان رهبری در دو انتخاباتی که بتدریج تدارک آن وارد مراحل جدی می شود. یعنی همان که آیت الله جنتی در سفر نوروزی خود در جمع فرماندهان حزب 400 تا 600 هزار نفره ناظران شورای نگهبان بیان کرد و گفت این دو سنگر را نباید مانند سنگر ریاست جمهوری از دست بدهیم.

آنها که هفته پیش برای جلوگیری از انتقال جسد ایرانشناس امریکائی پیاده نظام لنگه کفش بدست و مهر پران خود را مامور حمله به قبر یک ایرانشناس بنام "پوپ" در اصفهان کردند و مقبره او را لانه جاسوسی امریکا اعلام کردند، حالا مخالفت امریکا با دادن ویزا به "ابوطالبی" نامزد پست نمایندگی ایران در سازمان ملل را سوژه تازه ای برای تقابل با مذاکرات اتمی دولت کرده اند. یکنفر نیست که بگوید: درد شما که با دادن ویزای دفن به مرده امریکائی که عاشق ایران بوده مخالفید، ویزای ابوطالبی زنده نیست. درد باختی است که در انتخابات 92 نصیبتان شد و وحشت از موفقیت دولت در بهبود بخشیدن به وضع اقتصادی کشور و مردم و تاثیر آن روی دو انتخابات آینده مجلسین شورا و خبرگان است! از ادامه کار دولت روحانی وحشت دارید، زیرا میدانید ماجرای افشای پرونده غارت ملی در دولت احمدی نژاد همانگونه که اکبرترکان در آخرین مصاحبه اش گفت جدی است. ترکان دراین مصاحبه که بخش هائی از آن در شماره روز گذشته پیک نت منتشر شد بدرستی گفت که بابک زنجانی یک کارگزار بوده و از این کارگزاران بسیارند. و این به زبانی که هم آقایان و هم مردم متوجه شده اند یعنی سرنخ این کارگزاران در جای دیگری است. جز فرماندهان سپاه و حامیان حکومتی احمدی نژاد و طراحان کودتای انتخاباتی 88 چه کسی پشت این کارگزاران است؟

همه ماجراها و سوژه ها و جنجال ها به همین مسائل واضح و آشکاری باز می گردد که در بالا نوشته شد.

 

پیک نت 26 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: