ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنان وزیر نفت خطاب به مخالفات دولت در مجلس

باید سر بر زمین گذاشت

و ازغصه مشکلات دق کرد! 
 
 
 
 

حامیان دو آتشه احمدی نژاد در مجلس که حالا سعی می کنند اسم او را نبرند اما متکی به سنگر مصباح یزدی از فاجعه 8 ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد دفاع می کنند، وزیر نفت را به مجلس کشاندند تا چند سئوال پوچ و مضحک از او بکنند. از جمله این سئوال کنندگان "رسائی" است که میداند در مجلس آینده جائی نخواهد داشت و باید بازگردد ور دست مصباح یزدی. این دار و دسته مرتب سئوال از وزرا دارند و در مجلس نطق می کنند، تا از پایان انتخابات 92 تاکنون کسی به یاد ندارد حتی یک کلام در باره غارت و چپاول و اختلاس و سرقتی که در طول ریاست جمهوری احمدی نژاد شد در مجلس حرف بزنند. اتفاقا حرف زیاد می زنند، اما همه این حرف ها و جنجال ها برای آنست که از همان چیزی سخن نگویند که پرونده اتهامی همه شان است. روز گذشته بیژن نامدار‌ زنگنه در جلسه علنی مجلس حاضر شد و خطاب به این طیف که رسائی را پیش انداخته اند گفت:

با شعار نمی‌شود کشور را پیش برد. تنها را پیشرفت کشور شعور و خرد است. تا یک زمانی جریان عمومی کشور رو به پیشرفت بود، اما از سال ۸۴ این پیشرفت متوقف شد.

میگویند بنده سیاه نمائی می کنم. سیاه نمایی وقتی است که ما چیزی را که سفید است، سیاه جلوه دهیم. من دلم به حال این کشور می‌سوزد. ما با این منابعی که در اختیار داریم باید رتبه اول را منطقه داشته باشیم. من از هیات رئیسه مجلس خواهش می‌کنم وقت کافی در اختیار من بگذارند تا بیایم در مجلس  و در باره تحریم‌ها و فروش نفت، طرحهای پتروشیمی و اینکه چه کارهایی باید انجام شود تا جریان امثال بابک زنجانی و رفقای او تکرار نشود صحبت کنم.

بعضی از مشکلات در کشور وجود دارد که اگر آدم از غصه این مشکلات دق هم بکند حرجی بر آن نیست.

 

پیک نت 27 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: