ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

تیراندازی با کلاشنیکف، ژ3، کلت و تفنگ شکاری

وحشت از حمله داعش

در میان مردم یک منطقه آبادان! 
 
 
 
 

 

شلیک هوائی در یک جشن عروسی، یکشنبه شب موجب وحشت در بخشی از شهر آبادان شد و همه به هم خبردادند که داعش حمله کرد!

روزنامه ایران که این خبر را پوشش داده نوشته است:

از ساعت 7 شب یکشنبه تا ساعت 21  شب در منطقه 20 متری طیب به سمت کشتارگاه آبادان مردم به هم خبر دادند که داعش حمله کرده است. پلیس که خود نیز صدای تیراندازی های مکرر را می شنید به حال آماده باش در آمد اما پس از مدتی اینسو و آنسو دویدن و کسب اطلاع کردن متوجه شد که شادی توام با شلیک تیر هوائی در جشن عروسی در یکی از مناطق آبادان چنین وحشتی را در شهر موجب شده است. دراین عروسی 2 هزار مهمان حضور داشتند. مأموران یگان امداد آبادان و پلیس اطلاعات همراه مأموران کلانتری 13 شهری آبادان محل عروسی را محاصره کردند و از صاحب عروسی خواستند که تیراندازی را متوقف کند، اما کار با خواهش از صاحب عروسی خاتمه نیافت. از بام خانه‌های اطراف محل عروسی نیز تیراندازی جریان داشت. بالاخره ماموران توانستند فردی را که کلاشنیکف در اختیار داشت و جزو مهمانان عروسی بود شناسائی کنند. برای گرفتن کلاشنیکف او مراجعه کردند اما صاحب سلاح مقاومت کرد، به سمت ماموران تیراندازی کرد و سپس به ترک موتور سیکلت فرد دیگری نشسته و از محل گریخت.

ماموران موتورسیکلت را تعقیب کردند اما یکی از آنها موفق شد در تاریکی شب خود را به کارون انداخته و فرار کند. نفر دوم به سمت ماموران تیراندازی کرد و پس از تمام شدن فشنگ هایش بازداشت شد.

عروسی تعطیل شد و داماد و پدر داماد به اتهام ایجاد نا امنی در شهر بازداشت شدند و تحت بازجوئی قرار گرفتند تا بگویند چه کسانی در مجلس عروسی سلاح داشتند و تیراندازی می کردند.

مهمانان در این عروسی با تفنگ کلاشنیکف، ژ3، کلت و تفنگ شکاری تیراندازی کرده بودند.

رئیس پلیس امنیتی آباد گفته است: با سران شیوخ برای آخرین بار اتمام حجت کرده‌ام. اگر بار دیگر این موارد در طوایف منطقه صورت گیرد هیچ گذشتی در کار نخواهد بود و با عوامل ناامنی در شهر برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: