ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

انتخابات الکترونیکی برگزار می شود

وابستگی خبرگزاری فارس

به محافل غیبی در ج. اسلامی 
 
 
 
 

 

روز گذشته (سه شنبه) سخنگوی دولت در یک کنفرانس خبری شرکت کرد تا به سئوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. در این کنفرانس خبری، سئوالات هدایت شده از سوی خبرگزاری فارس (وابسته به اطلاعات سپاه) و صدا و سیما که دم آن نیز به دم سپاه وصل است مطرح شد. این سئوال و جواب ها را بخوانید:

 

 خبرگزاری فارس: «جلسه شورای پول و اعتبار امروز برگزار نخواهد شد»

نوبخت سخنگوی دولت: چه جالب! تشکر می‌کنم از خبرگزاری فارس که همیشه پیشاپیش از اتفاقات خبر دارد ! من امروز گرفتاری های زیادی داشتم، خوب شد گفتید که جلسه امروز شورای پول و اعتبار برگزار نخواهد شد

سخنگوی دولت سپس نظر دولت مبنی بر اینکه «همه افراد در چهار چوب قانون اساسی حق دارند نظر بدهند» را مطرح کرد و با کنایه به برنامه های صدا و سیما گفت:

در یکی از برنامه های صدا و سیما، وقتی خبر طرح سرمایه گذاری دولت در یکی از بخش های اقتصادی خوانده شد، بلافاصله از کارشناسی دعوت کردند تا درباره آن سخن بگوید. این کارشناس هم طبق معمول نظر مخالف خودش را بیان کرد. این گرایشی است که نشان می دهد صدا و سیما به نظر مخالف اهمیت می دهد. ما هم به این موضوع احترام می گذاریم. اما این اهمیت دادن به نظر مخالف را به همه حوزه ها تسری دهیم.

سخنگوی دولت در مورد انتخابات اسفند ماه نیز گفت:

اختلاف میان شورای نگهبان و وزارت کشور در مورد الکترونیکی برگزار شدن انتخابات مطرح نیست و بر اساس قرارهای قبلی این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

 

پیک نت 4 آذر

 
 

اشتراک گذاری: