ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سقوط جنگنده های روسیه

از دو هفته پیش تدارک دیده شده بود! 
 
 
 
 

 

آخرین اخبار منتشره در مسکو، در ارتباط با سرنگون شدن هواپیمای نظامی روسیه حاکیست که دولت ترکیه به مقامات روسیه اطلاع داده که ما نمی دانستیم این هواپیما روسی است. و روسیه در پاسخ گفته است:

داعش که هواپیما ندارد، این هواپیما یا متعلق به روسیه بوده و یا متعلق به نیروی هوائی سوریه. حتی اگر نمی دانسته اید هواپیما متعلق به روسیه بود، شما حق نداشته اید هواپیمای کشور همسایه خودتان را در آسمان آن کشور با شلیک موشک از هواپیماهای نظامی اف 16 سرنگون کنید.

در یک خبر دیگر، اعلام شد که روسیه اطلاع دارد که هواپیماهای اف 16 دو هفته پیش از خارج از ترکیه به پایگاهی منتقل شده که از آنجا برخاسته و هواپیمای روسیه را زده اند. بنابراین، آنچه روی داد یک اقدام برنامه ریزی شده برای حمایت از داعش و دیگر تروریست ها بوده است.

و باز در یک خبر دیگر، مسکو شب گذشته اعلام کرد که کردهای سوریه اعلام کرده اند که از این پس با بهره گیری از سیستم هائی اجازه پرواز به هواپیماهای ترکیه در مرزهای مشترک دو کشور نخواهند داد.  مسکو اضافه کرد که از سیستمی که کردها می خواهند به این منظور استفاده کنند اطلاع ندارد!!

و باز در یک خبر دیگر ناوگان دریایی روسیه، شب گذشته (سه‌شنبه) از تنگه داردانل در شمال غرب ترکیه عبور کرد که نشان دهنده آماده شدن روسیه برای مقابله با هر اقدام کارشکنانه علیه مقابله با داعش در سوریه است.

 

پیک نت 4 آذر

 
 

اشتراک گذاری: