ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 ۱۲ مهر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

از سر غفلت

ما هم غلط زیادی کردیم!

از فیسبوک کریم یزدانی راد

 
 
 
 
 

 

درعربستان جرثقیل های بلند، به خانه ی خدا تعظیم می کنند و تعدادی را به کام مرگ می کشانند. چندی بعد درصحرای مناء افراد زیادی زیردست و پا له می شوند. همان زمان شکیرا خواننده کلمبیایی در مقر دائمی سازمان ملل با حضور رهبران و هیأت‌های دیپلماتیک ترانه‌ی معروف “تصورکن" را اجرا می کند و به دو کودک پناهجوی سوری که جسد بی‌جان‌شان در قسمتی از ساحل یونان پیدا شد تقدیم می نماید.

جایی دیگر، در راهروهای سازمان ملل به صورت اتفاقی، محمد جواد ظریف با اوباما روبه رو می شود و به یکدیگردست میدهند.

صحنه بعدی:

بسیجیان دلواپس مقابل مجلس تحصن کرده اند.همانجا بساط چای و پنیرشان پهن است و با دهان ُپر مرگ بر این و مرگ بر آن سر می دهند. از قضا برادر پادشاه عربستان هم به کام مرگ فرو رفت. داعش همچنان با نسل کشی سرگرم است؛ طالبان هم قندوز را تصرف کردند، در جایی دیگر روسیه به کمک اسد رفته است. حوالی همان جایی که بساط چای و پنیر دلواپسان پهن شده، یک نماینده ی دهان گُشاد فریاد می کشد غلط زیادی کرده است. حال چه کسی غلط کرده و چرا غلط کرده؟
نمی دانم منظورش اختلاس گران و دُزدان بیت المال است یا زمین خوارها، کوه خوارها، کویرخوارها و دریا خوارها. شاید هم کارخانه دارهای میلیونر مورد خطاب هستند که به خورد مردم آب کاه و روغن پالم، شاید هم رب کدو با گوشت مارمولک داده اند. البته سوسیس و کالباس را مشهد با کمک گوشت سگ به ملت خورانده است. آنها هم می توانند غلط کرده باشند!! شاید منظورش افرادیست که درمملکت اسلامی که تن فروشی زنان و دختران فعل حرامی است این حرام را عده ایی حلال کرده اند مورد نظر می باشند. البته می تواند منظورش با آن فرد یا افرادی که میخواستند انقلاب را صادر کنند هم باشد. بیشتر که دقت کردم با صدایی که در گلو انداخته بود متوجه شدم چه کسی غلط کرده است. همان شخصی که در راهروی سازمان ملل با اوباما دست داد، محمدجواد ظریف غلط زیادی کرده است. محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه، غلط زیادی کرده است که برای خارج کردن ایران از انزوا تلاش کرده است. محمد جواد ظریف غلط زیادی کرده که توانست وجه ی کشور را بعد از هشت سال بهبود ببخشد. محمد جواد ظریف غلط زیادی کرده است که با اصول و مبانی روابط بین الملل آشنایی دارد. محمد جواد ظریف غلط کرده است که برای خارج کردن دارایی های بلوکه شده ایران تلاش می کند. محمدجواد ظریف غلط زیادی کرده است که برای بازی بُرد بُرد پای میز مذاکره می جنگد. ما همه غلط زیادی کرده ایم که درسال های گذشته صندق رای را تحریم کردیم تا آن دهان گشاد برصندلی مجلس بنشیند و با شکم فربه و دهان گشادش فریاد بزند وزیر خارجه غلط زیادی کرده که با اوباما دست داده است. حیف از اسم بهرام که بر تو گذاشته اند. ما همه محمد جواد ظریف هستیم و غلط زیادی کرده ایم.

 https://www.facebook.com/karim.yazdaniraad/posts/838130746286277?pnref=story&__mref=message

پیک نت ۱۲ مهر

 
 

اشتراک گذاری: