ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 تیر  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

گفتگو با آذر منصوری

حمایت مخالفان افراطی دولت

از رهبر هم مقطعی است! 
 
 
 
 

 

آذر منصوری از اعضای رهبری جبهه مشارکت که پیش بینی می شود یکی از سر لیست های جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس آینده باشد در گفتگو با خبرگزاری ایلنا درباره مخالفت هائی که با مذاکرات اتمی می شود گفت:

افزایش انتقادات دلواپسان از روند مذاکرات هسته‌­ای در آستانه توافق احتمالی‌ نشان از این واقعیت دارد که دلواپسی‌­های منتقدان بیش از آن­ ‌که ناشی از نگرانی برای مملکت باشد، از نگرانی برای منافع سیاسی و شخصی‌شان است.

در انتخابات 92 باتوجه به گفتمان غالب در سیاست خارجی دولت «تدبیر و امید» مبنی بر گشایش قفل­‌ها و گره­‌هایی که درپی بی­‌تدبیری­‌های دولت نهم و دهم ایجاد شده بود، حمایت عموم مردم پیام روشنی را بر پایه ایجاد تغییر در تعامل با جامعه جهانی به همراه داشت.

افراطیون و دلواپسان که همواره دولت را رقیب سیاسی خود دیده‌اند،‌ از فردای انتخابات سال 92 مخالفت با دولت را در دستورکار خود قرار دادند.

دلواپسان که از کنار تحریم‌­های شورای امنیت به نان و نوا رسیده اند اکنون نگران پایان تحریم‌­های اقتصادی اند، بویژه که با لغو تحریم‌­های شورای امنیت عایدی برخی افراد قطع می شود.

طی سال‌­های پیش همواره شاهد بوده­‌ایم که این طیف افراطی تنها تا جایی با رهبری همراهی می­‌کنند که منافع­شان تامین شود و هنگامی که منافع­شان در تضاد با منافع ملی قرار گیرد، مواضع جدیدی اتخاذ می‌کنند.

پیک نت 14 تیر

 
 

اشتراک گذاری: