ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 تیر  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

در یک بیانیه رسمی

سپاه، ساخت و ساز را

در پادگان عشرت آباد متوقف کرد
 
 
 
 

سپاه بنای ساختمانی را که هنوز معلوم نیست چیست و با چه هدفی ساخته می شود را در پادگان عشرت آباد متوقف کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس سپاه روز گذشته با صدور بیانیه ای طولانی که پر از تکرار تاکیدات است، بی آن که بگوید و یا بنویسد سپاه سرگرم چه بنائی در عشرت آباد است، اعلام کرد این بنا تشریفات اخذ مجوز را از شهرداری تهران طی کرده است! بنائی که گفته می شود به ساختمان تاریخی "کلاه فرنگی" وسط این باغ که از زمان رضا شاه تبدیل به پادگان نظامی شده بود و سپاه نیز از آن هم بعنوان زندان و هم پادگان نظامی استفاده می کرد و می کند لطمه می زند.

معاون حقوقی سپاه در بیانیه خود نوشت:

تاکنون سپاه سعی داشته که ذهن شهروندان را بهم نریزد، متاسفانه دوستان (معلوم نیست این دوستان کیستند و شاکی چه ارتباطی با دوستی دارد؟) به دادسرای نظامی مراجعه کردند و از سپاه پاسداران شکایت کردند، درحالیکه قاعدتا مسئولان قضایی باید از ستاد کل نیروهای مسلح درخواست توقف پروژه را داشته باشند.

موضوع با بازپرس پرونده در حال بررسی است تا اقدام لازم صورت گیرد. بازپرس شعبه 3 دادسرای نظامی قراری را صادر کرده‌ و از روز گذشته و در ایام قدر ساخت و سازها متوقف می‌شود تا نتیجه‌ معلوم شود.

اگر تخلفی صورت نگرفته باشد و مخالف مقررات شهرداری نباشد کار ادامه خواهد یافت اما در صورتی که تخلف برای ستاد کل نیروهای مسلح محرز شود، ساخت و ساز متوقف می‌شود.

در پایان این بیانیه آمده است:

زمانی که شخصی در کشور تخلف می‌کند، روزنامه‌ها و مسئولان به خود اجازه نمی‌دهند اسم متخلف و متهم را کامل ببرند بلکه به صورت مخفف از آن نام برده می‌شود، اما چطور در ارتباط با سپاه پاسدارانی که در مقابل دشمنان به دفاع از کشور پرداخته و اجازه نمی‌دهد به حریم کشور تعرضی صورت بگیرد، اجازه داده می‌شود تا افراد و رسانه‌ها این نهاد را به چالش بکشانند. مکاتبات و اقداماتی که در دادسراهای نظامی در حال انجام است، کمتر از نیم ساعت توسط رسانه‌ها منتشر می‌شود، اما در خصوص سایر تخلفات چنین نیست!

(مقاومت در برابر دشمن چه ارتباطی به ساخت و ساز غیر قانونی دارد بر مردم ایران معلوم نیست. بویژه که گفته می شود سپاه در عشرت آباد سرگرم ساختن زندان ویژه است!)

پیک نت 16 تیر

 
 

اشتراک گذاری: