ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 اردیبهشت  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دیدار و مذاکرات سفیر آلمان با رهبر حزب کمونیست روسیه

مذاکره کیف با روسیه نوین

تنها راه بحران اوکرائین است!

سایت حزب کمونیست روسیه- نعمت بوستانی 
 
 
 
 

 

سفیر جمهوری فدرال آلمان در روسیه "ریودیگر فریچ" همراه با یک هیات نمایندگی، روز 15 ماه می با رهبر حزب کمونیست روسیه "گنادی زوگانف" دیدار کرد. در این دیدار مسائل مختلف بین المللی بویژه اروپا و از آن جمله "اوکرائین"، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 در این دیدار "زوگانف" یاد آوری کرد که مسئله دنباس (روسیه نوین) راهی جز مذاکره طرفین در گیر، برای صلح وگفتگوی مسالمت آمیز وجود ندارد. کمونیست ها همواره از چنین اصولی بهره گرفته اند، چرا که صلح و آرامش خواست به حق مردم جهان است. از همین روی ما برای حمایت از مردم آسیب دیده مناطق جنگی "دنباس" بسیج عمومی دادیم و در رساندن کمک های عظیم انسان به آسیب دیدگان پیش قدم شدیم.

در ادامه این نشست، رهبر حزب کمونیست روسیه تاکید کرد که رابطه کشور آلمان و روسیه امری است استراتژیک و تحریم های اعمال شده از طرف غرب علیه روسیه به نفع هیچ کشوری نیست. وظیفه ما اینست که به آینده بیاندیشیم و مانع از آن شویم که ملت های ما بار دیگر روزگار تیره و تار دیگری را شاهد باشند. ما می توانیم علیرغم نقطه نظرات متفاوت روی مهمترین اصول همزیستی مسالمت آمیز جهت توسعه هر چه بیشتر روابط دو جانبه توافق داشته باشیم.

شرکت کنندگان در این دیدارتاکید کردند که بین کشور آلمان و روسیه پتانسیل عظیمی وجود دارد که باید از آن به بهترین وجه استفاده کرد.

یاد آوری می شود که در این دیدار "ل. کلاشنیکف"، "ک. تائیسف" و "و.کارننکو" اعضای کمیته مرکزی حزب کمونیست روسیه و مسئول مطبوعاتی این حزب "آ. یوشنکو" حضور داشتند.

 

http://kprf.ru/party-live/cknews/142792.html    

پیک نت 27 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: