ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هفت قلم سفیدابی که رهبر

می گوید به صورت بمالید

 
 
 
 

 

رهبر جمهوری اسلامی هفته گذشته نهیب زد که اینقدر سیاه نمائی نکنید. وضع خیلی هم خوب است. جدا از مسئله فقر و بیکاری و بحران در مناسبات با کشورهای منطقه و دهها اختلاف داخلی میان حکومتیان در کنار دزدی و اختلاس و فساد نهادینه شده در همه نهادها و زیر مجموعه ها رهبری و ارگان های حکومتی، این چند قلم را هم بد نیست به حافظه بسپاریم تا معلوم شود اوضاع چقدر سفید است:

1- در اراک زندانی قاتل و محکوم به حبس ابد را آزاد می کنند تا 4 شاهد خود را با گلوله بکشد.

2- در ایران یک میلیون و 600 هزار قبضه سلاح با جواز و به همین تعداد سلاح غیر مجاز در دست مردم است.

3- از مرزهای شرقی مواد مخدر و سلاح و از مرزهای غربی سلاح و انواع وسائل جاسوسی و شنود و شوکر روی شانه کولبرانی که یخچال و کولر و از عراق می آروند به ایران می رسد.

4- ساعت 12 و نیم ظهر با کلاشینکف که سلاح سازمانی سپاه است وارد یک صرافی در خیابان فردوسی می شوند، با شلیک هوائی و سپس زمینی که به پای صراف می خورد، همه ارز صرافی را در کیسه کرده و می زنند به چاک.

5- در مشهد یک صیغه خانه کشف می شود که در آن مردان طالب صیغه را لخت کرده و روی آلت تناسلی آنها آب جوش می ریختند!

6- روز روشن اتومبیل حامل اسکناس های بانک پاسارگاد را سرنشینان دو سواری پراید در بزرگراه حقانی  متوقف کرده و پولها را می برند. سارقین چگونه اطلاع از حمل پول داشتند؟

7- سپاه ناحیه وردان 5 جوان را دستگیر کرده اند که سلاح تولید می کردند. مشتری این سلاح ها خفت گیران؛ سارقین مسلح و باج گیران بوده اند.

همین هفت قلم سفید کاری کافی نیست تا معلوم شود در زیر پوست جامعه چه می گذرد؟ جامعه یک کل است و این کل از اجزاء ساخته شده و شکل می گیرد. 7 قلم از اجزاء آن کل همین هاست که خواندید و تازه این اخباری است که اعلام شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: