ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تلاش برای بی خبر نگهداشتن مردم

10 خبر از میان اخباری

که رسانه های امریکا پخش نکردند

 
 
 
 

 

این روزها باید در امریکا زندگی کرد و درعین حال اخبار جهان را از طریق خبرگزاری های مختلف دنبال کرد تا دانست رسانه های پرقدرت تصویری و مکتوب در این سالها چه کلاه هائی سر مردم گذاشتند و چگونه همه را بی خبر از عمق وقایع قرار دادند و سانسور و تحریف اخبار چگونه و با چه شدتی ادامه دارد:

1- درجشن خبرگزارى ها در نیویورك شبکه خبری و تلویزیونی "راشا تودى" (روسیه امروز) جایزه بهترین خبرگزارى را برد. خبرش را پوشش ندادند.

2-  سی. ان. ان همچنان مردم امریکا و جهان را سرگرم اثر انگشت روی تلفن تماس با پوتین متمرکز کرده است. اگر درباره واقعیات امروز روسیه دروغ بگوید بلافاصله "راشا تودی" واقعیات را منتشر می کند و دست سی ان ان رو می شود. ترامپ و کاخ سفید هم که در سانسور است، بنابراین سر مردم را با همین حرف های بی ارزش اثر انگشت و ... گرم کرده اند.

3- نگاهی بیاندازید به حامیان (اسپانسرهای) سی. ان. ان تا حساب دستتان بیاید:

تویوتا

كلد ول بأنك

مرسدس

اكسبرس

كمبانى اتومبیل اینفینیتى

هوندا

هیوندای

كمبانى هوابیمایى بویینك

بیمه بیشرفته

بیمه بن لایف

موسسه مالى ها اس بى سى

اتومبیل سوبارو

موسسه مالى بند

كمبانى مالى فریدم

كمبانى المانى بائر

موسسه مالى أولد موجوال

4- وزیر خارجه آلمان راهی مسکو شد تا تلویحا بگوید آلمان ها معتقدند تحریم روسیه غلط بوده و ضرر داشته.

5- میان روسیه و فرانسه قراردادهای اقتصادی در ماه 26 فوریه بسته شد که پوشش خبری نیافت.

6 - "مایکل اون فری" یکی از بزرگترین نظریه پرداز غیر چپ فرانسه در  فیسبوک فرانسوی خود نوشت : همکاری با روسیه برای فرانسه و اتحادیه اروپا یک دستآورد است. (خبرش پوشش نیافت)

7- نخست وزیر ایتالیا تحریم روسیه هر سال 3. 4 میلیارد دلار به اقتصاد ایتالیا لطمه زده. برخی صنایع و کارخانه ها ورشکست شدند. از جمله یخچال سازی ایتالیا.

8- وزیر خارجه اسپانیا: تحریم روسیه بزرگترین لطمه را به اقتصاد اسپانیا زد.

9- در جریان سفر پوتین به تاجیکستان روسیه متعهد شد  10.3میلیارد دلار کمک برای زیر ساخت های اقتصادی این کشور پرداخت کند. این کمک برای زیر ساختهای اقتصادی و صنعتی تاجیکستان و از حساب مالی روسیه در قطر پرداخت می شود.

10- کمپانی تلفن سوئد و فنلاند (تلیا) که سالها در تاجیکستان فعال بودند اما مالیاتی به دولت این کشور نمی دادند بدستور دولت تاجیکستان از این کشور اخراج شدند. آنها در جریان مذاکرات برای اخراج از تاجیکستان وعده دادند که 60 در صد کمپانی را به تاجیکستان واگذار خواهند کرد اما دولت تاجیکستان این سخاوت دیر هنگام را نیز رد کرد و فرمان اخراج آنها صادر شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: