ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 بهمن ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نجات گاو صندوق های پلاسکو

مهم تر از نجات جان مردم زیرآوار

 
 
 
 

 

آوار پلاسکو بسختی برداشت و جمع می شود. چه تعداد زیر آوار قربانی شدند؟ رسما نمی گویند. همراه با آوار چه تعداد اجساد قربانیان برای همیشه ناپدید می شود؟

فعلا شهردار و رئیس شورای شهر در پی خالی کردن شانه خود از زیر آوارند زیرا قرار بود شهردار برود زیر علم 21 تیغه ریاست جمهوری و به همین دلیل به سمت کاخ پاستور سینه می زد و سرش گرم بود. صدا و سیما خاک روی آنچه از شهردار باقی مانده می ریزد و فرماندهان سپاه و بسیج که سپاه پدافند غیر عامل را تشکیل داده بودند در این میان غایب اند. آنها نیز سرگرم آواری اند که باید بر سر صندوق های رای و روحانی فرود آید.

بدین ترتیب است که فعلا گاو صندوق ها زودتر از انسان های زیر آوار مانده پیدا می شوند. آخرین گاوصندوق 5 تنی وزن داشت كه به قول یکی از رندان خودش برای پائین آوردن پلاسكو کافی بوده است! همه بازاری ها مال و اموالشان بیش از جان خودشان ارزش دارد، چه رسد به جان دیگران! البته ساده انگاری است كه بازاریها را از حكومت جدا كنیم. همین كه توجه اصلی به گاوصندوقها معطوف شده و در اخبار بر حفظ أموال بازاریها تاکید می شود و فورا آنها را از زیر آوار بیرون می آورند و صورت مجلس می کنند خود گواه همین امر است.

جدی ترین سئوال روز: چرا بازاری ها به سیستم بانکی اعتماد نداشتند و پول و سند و چک ها و ارزهای خارجی شان در گاو صندوق نگهداری می کنند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: