ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 بهمن ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رئیس دفتر پوتین اعلام کرد

پوتین و ترامپ، امروز

با هم تلفنی گفتگو می کنند

 
 
 
 

 

1- رئیس دفتر پوتین" دیمیتری پسکوف" روز گذشته اعلام کرد: ولادیمیر پوتین عصر شنبه (امروز) در تماس تلفنی شخصا آغاز به کار ترامپ را به وی تبریک خواهد گفت و درباره رابطه واشینگتن و مسکو با هم صحبت خواهند کرد.

2- سناتور هشتاد ساله امریکا "مک کین" گفته است من سعی خواهم کرد جلوی لغو تحریم های آمریکا علیه روسیه توسط رئیس جمهور را بگیرم. چنانچه ترامپ تحریم ها را لغو کند ما با همکارانمان در مجلس سنا اقدامات لازم را برای جلوگیری لغو تحریم ها انجام خواهیم داد.

3- بدنبال انتشار اخباری مبنی بر لغو تحریم های روسیه از جانب امریکا بدستور ترامپ، خبرگزاری "ریانوستی" از مسکو گزارش داد: شب گذشته ترامپ در ملاقات با نخست وزیر انگلستان گفت که هنوز زود خواهد بود در مورد لغو تحریم های روسیه صحبت شود. منتظر خواهیم بود تا تلفنی با پوتین صحبت کنیم و شرایط را بررسی کنیم.

نخست وزیر انگلستان در نخستین سخنرانی رسمی اش در امریکا، جدائی این کشور از اتحادیه اروپا را با اعلام این که انگلستان می خواهد قراردادهای مستقیم اقتصادی با امریکا منعقد کند جنبه عملی داد.

4- در روزهای اخیر ترامپ بار ها تاکید کرده است که در پی آن است تا رابطه با روسیه را به حالت عادی برگرداند.

5- خبر گزاری های آمریکا اعلام کردند که دفتر ریاست جمهوری آمریکا آماده تهیه فرمان ترامپ جهت لغو تحریم های روسیه است. در همین رابطه مقامات کرملین اعلام کردن که هنوز خبر رسمی از چنین تصمیمی ندارند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: