ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 بهمن ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جراحی بینی

دماغ سربالای ایرانی ها

شهرت جهانی پیدا کرده است!

 
 
 
 

 

ایران صاحب بالاترین رتبه جراحی بینی خانم ها شده است. حتی خانم هائی که عیب و ایرادی هم بینی شان ندارد برای مد روز هم که شده آن را میدهند دست جراح تا کمی سربالا و یا قلمی اش کند.
مینا 30 ساله که 2 سال پیش بینی اش را عمل زیبائی کرده می گوید:

تا حدودی مشکل انحراف بینی داشتم و قدری هم علاقمند بودم این عضو صورتم شکل نرمال داشته باشد. حالا راحت تر تنفس می کنم و از زیبائی اش هم راضی ام.

اشتباه نشود. فقط خانم ها عمل زیبائی نمی کنند. مهدی 27 ساله که بینی اش را عمل کرده می گوید:

به دلیل شکستگی بینی و اشکال در تنفس و از همه مهم تر زیبایی که برایم بسیار مهم بود،عمل بینی کردم  3 سال پیش و با هزینه ای بالا عمل کردم و حالا وقتی ورزش میکنم یا ضربه کوچکی به بینی ام می خورد احساس درد می کنم. خیلی از دوستانم همین کار را کرده اند.

هر کس یک بهانه ای برای عمل جراحی بینی دارد و اشاره ای هم به زیبائی می کند.

یک عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران نیز با اشاره به اینکه امروزه عمل جراحی زیبایی به ویژه جراحی بینی و لیپوساکسن در جامعه بیش از گذشته افزایش یافته می گوید:

زنان بیش از مردان طالب عمل جراحی اند. گسترش تبلیغات در فضای مجازی و مشاهده افراد مشهوری که اقدام به عمل های جراحی زیبایی کرده اند، مشوق است و البته از چشم همچشمی هم نباید غافل ماند.

عمل زیبایی در قشر متوسط و با تحصیلات پایین تر بسیار رایج است.  لیپولیز چربی شکم و پهلو توسط پزشکان عمومی علاوه بر عوارض شدید آن خطر مرگ و میر را به دنبال دارد. 

یک روانشناس می گوید: گاهی کمبود اعتماد به نفس هم عامل جراحی بینی است. تا آنجا که شاهدم زنانی که موقعیت های اجتماعی و شغلی بالا دارند کمتر بدنبال عمل جراحی زیبایی هستند. البته گرایش مردان نیز مانند زنان به عمل های جراحی به ویژه زیبایی بینی افزایش پیدا کرده است. وسواس، خود شیفتگی را هم فراموش نکنید. با این همه توصیه می کنم برای این نوع عمل ها به کلینیک ها مراجعه کنند. (خلاصه شده از گزارش خبرگزاری ایرنا)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: