ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 بهمن ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شناسائی دو فاکتو "روسیه نو"

تجاوز ناتو به  جمهوری "روسیه نو"

با واکنش روسیه همراه خواهد شد!

 
 
 
 

 

1- تلویزیون خط سرخ وابسته به حزب کمونیست روسیه گزارش داد: روسیه "جمهوری مردمی روسیه نو" را به صورت دوفاکتو به رسمیت می شناسد و مقامات وزارت کشور روسیه اعلام کرده اند شهروندان دونتسک و لوگانسک می توانند از پاسپورت های خود، برای خرید بلیت هواپیما، قطار و دیگر وسایل رفت و آمد... برای ورود به خاک روسیه استفاده کنند. در عین حال دارندگان این پاسپورت ها می توانند در هتل ها و اماکن توریستی سراسری روسیه اقامت کنند.

2- سایت "خط سرخ" همچنین مصاحبه ای را که 28 جولای سال گذشته با "لئونید کلاشنیکوف" عضو رهبری این حزب در ارتباط با کارزار تبلیغاتی "دونالد ترامپ" انجام گرفته بود باز انتشار داده است.

در این مصاحبه عضو فراکسیون حزب کمونیست روسیه گفته بود:

"پشت وعده های ترامپ نه به رسمیت شناختن کریمه به عنوان بخشی از خاک روسیه و نه برداشتن تحریم های اقتصادی روسیه توسط آمریکا نهفته است". در به رسمیت شناختن کریمه و برداشتن تحریم ها، رئیس جمهور تصمیم گیرنده نیست بلکه در نهایت کنگره آمریکا است که باید اجازه بدهد. آقای ترامپ در سخنان انتخاباتی خود، می گوید همه چیز در آمریکا به هم ریخته است، اوباما و همکاران او در ارتباط با خاورمیانه و جمهوری های سابق اتحاد شوروی و روسیه اشتباهات زیادی انجام دادند و اگر من به ریاست جمهوری رسیدم همه چیز درست خواهد شد.

ترامپ به وعده های خود به مردم عادی، نه می خواهد و نه می تواند جامه عمل بپوشاند اما می گوید: " من فقط می توانم مشکلات جامعه آمریکا را حل کنم".

روزنامه واشنگتن پست نوشت: ترامپ خواهان ارتباط گرفتن مستقیم با پوتین است و سیاست های او را غیر مستقیم ترویج خواهد کرد". در صورتی که هر کدام در مقام خود نقش خویش را اجرا می کنند. ولادیمیر پوتین یک سیاستمدار است و ترامپ یک تاجر و سرمایه دار بزرگ که فاصله بین آن دو بسیار است.

3- ضمنا خبرگزاری "ایتارتاس" نوشت: بنا بر گزارش اینترتاس، خبر گزاری رسمی روسیه، نماینده دائمی آمریکا "نیکی هالی" در اولین سخنرانی خود در سازمان ملل متحد پس از روی کار آمدن ترامپ گفت: "تا زمانی که روسیه کریمه را به اوکرائین باز پس ندهد هیچ صحبتی از برداشتن تحریم های آمریکا بر علیه روسیه در میان نخواهد بود. کریمه قسمتی از خاک اوکرائین است و باید به این کشور باز گردانده شود.

او گفت که امریکا خواهان بهبود روابط با روسیه است اما بلافاصله گفت، مسکو از "اشغال"، "تجاوز"، "افزایش خشونت" و "مداخله نظامی" در اکراین حمایت می کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: