ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 بهمن ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اخباری که رسانه های غربی منتشر نمی کنند

مدرن ترین جنگنده روسیه

دراختیار ارتش چین قرار گرفت!

 
 
 
 

 

1- در پایان سفر وزیر خارجه ونزوئلا به مسکو، روز گذشته (دوشنبه) وی و همتای روسی خود "لاوروف" در یک کنفرانس خبری در مسکو شرکت کردند. در این کنفرانس  خبرنگاران سوال هایی در مورد روابط دو کشور و مسائل جهانی مطرح کردند.در این بین یکی از خبرنگاران در محدوده مناسبات مسکو و ونزوئلا خارج شده و از "لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه در مورد متهم کردن ایران به "مهم ترین دولت تروریستی جهان" توسط رئیس جمهور جدید آمریکا سئوال کرد که "لاوروف" در جواب گفت: آقای "ترامپ" زمان مبارزات انتخاباتی خود مهم ترین وظیفه خود را مبارزه با تروریسم و خصوصا گروه داعش اعلام کرد.امروز چنین اظهار نظرهایی غیر واقعی هستند و ما وظیفه داریم سخنان "ترامپ" را مورد بررسی قرار دهیم.

 ایران بنا بر دعوت رسمی دولت قانونی سوریه در کنار دولت و مردم آن کشور قرار گرفته است. دولت ایران در همکاری نزدیک با روسیه با داعش و دیگر گروه های تروریستی در حال مبارزه است.

2- خبرگزاری تاس روز دوشنبه ششم ژانویه، اعلام کرد که روسیه قرار است در سال جاری 10 فروند از پیشرفته ترین هواپیماهای جنگی "اس.او 35" خود را در اختیار ارتش چین قرار دهد. طبق قرار دادی که دولت جمهوری خلق چین با دولت روسیه بسته است در مجموع 20 فروند از این نوع هواپیما ها خریداری شده اند که بقیه در سال آینده تحویل داده خواهند شد. جمهوری خلق چین اولین کشوری است که روسیه این نوع هواپیما ها را در اختیار آن کشور قرار می دهد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: