ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 بهمن ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در دیدار به مناسبت قیام 56 تبریز

آقای خامنه ای قهر و آشتی

هر دو را یکجا رد کرد!

 
 
 
 

روز گذشته علی خامنه ای در دیداری به بهانه قیام تبریز در سال 29 بهمن 56 که معروف ترین قیام دوران انقلاب 22 بهمن بود دوباره مسئله طرح شده توسط محمد خاتمی درباره آشتی ملی را با اکراه بسیار مطرح کرد و بی آن که با آن مخالفت کند، صرفا گفت که " آشتی ملی معنی ندارد. قهری وجود ندارد."

بلافاصله علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که از آغاز جمهوری اسلامی تاکنون نزدیک ترین رابطه را با رهبر جمهوری اسلامی داشته و حتی علی خامنه ای در دوران ریاست جمهوری اش بسیار سعی کرد او را جانشین میرحسین موسوی کند اما آقای خمینی اجازه نداد، پس از بدرقه روحانی برای سفر به عمان و کویت، اصطلاح آقای خامنه ای را اینگونه فرموله کرد: " ... ملت بزرگ ایران از منافع ملی خود دفاع میکند و قهری وجود ندارد که بخواهیم آشتی کنیم."

شب گذشته، در همین مورد از تهران به ما اطلاع دادند که «آقای خامنه ای نسبت به اصطلاح "آشتی ملی" حساسیت دارد و اصطلاح "قهری وجود ندارد" در واقع نوعی تائید آشتی اما مطابق ادبیات ایشان بود. شاید آقای خاتمی نامه خود را باید کمی دیرتر و با یافتن فرمولی به جای آشتی ملی که همین معنا را بدهد می نوشت»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: