ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نه درباره سوریه راست میگوید و نه در باره ایران

دروغ و عوامفریبی

در ذات امثال علم الهداست!

 
 
 
 

امام جمعه ها، همگی از چند هفته پس از انتخابات 92 دست در دست هم علیه دولت روحانی وارد میدان شدند و به آخر خط نزدیک می شوند. انتخابات 96 نزدیک است. یکی از این امام جمعه ها که بیش از بقیه هر هفته عمامه در مشهد پاره می کند حجت الاسلام علم الهداست. از حامیان 8 ساله احمدی نژاد که عملا خراسان را ایالتی مستقل از حکومت مرکز میداند و بجای امام جمعه مشهد بودن، خود را حاکم خراسان میداند. 8 سال پول نفت را احمدی نژاد به باد داد و صدای امثال او در نیآمد زیرا ریش آنها هم چرب می شد. حالا بخوانید خطاب به دولت چه می گوید:

«در داخل کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی و برخی ناهمواری‌ها برای اقشار آسیب پذیر روز به روز در حال اضافه شدن است، رکود و بیکاری و گرانی و مشکلات معیشتی و کاهش نرخ پول ملی را نیز اضافه کنید که همه مردم را محاصره کرده است. گزارش به مردم باید باورپذیر باشد، گزارش رشد اقتصادی 7.4 درصد باید مستند باشد زیرا مردم اینها را می‌فهمند.

مگر فروش نفت رشد اقتصادی است؟ پول نفتی که فروختید چه شد؟ مشکل ما در انتقال پول نفت به داخل کشور و صرف آن بود. مردم ما باسواد هستند، در حوزه‌های علمیه پیچیده‌ترین مسائل اقتصادی در حال تعلیم و تعلم است، توجیه باید باورپذیر باشد.»

میزان اطلاعات و راست گوئی و عوامفریبی او را در گزارش زیر درباره جنگ سوریه بخوانید:

« آزادی شهر حلب و فداکاری رزمندگان ما و تفوق فرماندهی عزیزان ما بر تمام کارشناسان نظامی ناتو ثابت شده و ایران به عنوان یک قدرت برتر در منطقه و شناخت جریان نظامی در دنیا می‌شناسند. ارتش سوریه و رزمندگان سوری با مستشاری نظامی عزیزان ما در سپاه پیروز شدند و در طرف مقابل که جریان تروریسم تکفیری بود و آن جریان مستشار نظامی‌اش، بزرگترین کارشناسان نظامی ناتو و غرب بودند، انبارهای مفصلی از تجهیزات و سلاح‌های آلمان و فرانسه و انگلیس و آمریکا در حلب کشف شده است. این طرف سپاه پاسداران ایران رزمندگان سوری را راهنمایی می‌کرد و ثابت شد که عزیزان کارشناس نظامی ما به مراتب بالاتر از کارشناسی کارشناسان ناتو هستند. قدرت‌های نظامی دنیا به خود لرزیدند، تازه هنوز به عمق توانمندی نیروهای نظامی ما پی نبرده‌اند. کسی هنوز قدرت سپاه را نشناخته است. فرماندهی معظم کل قوا که مقام معظم رهبری است در 28 سال اخیر توان و قدرت نظامی ما را 28 برابر افزوده است.»

درباره حلب و سوریه همانقدر راست می گوید که اشک تمساحی که برای مشکلات اقتصادی مردم می ریزد. همه میدانند در سوریه چه گذشت و سهم سپاه قدس در این جنگ چقدر بود و نقش ارتش سوریه و نیروی هوائی روسیه چه مقدار!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 دی

 
 

اشتراک گذاری: