منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار سیاسی – اجتماعی

 

بدنبال نامه تحریک آمیز کریمی قدوسی نماینده مجلس و بلند گوی امام جمعه مشهد علیه دولت در مجلس که روز گذشته در نامه ای علنی به ظریف خواهان افشای محرمانه ترین بخش های مذاکرات اتمی شده بود، روز گذشته علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و معاون سابق وزارت امور خارجه به همراه  جمعی از اعضای این کمیسیون با هدف حمایت و دلجوئی از ظریف به دیدار او رفتند.

 رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این دیدار با هدف تقویت تعامل کمیسیون امنیت ملی مجلس و وزارت خارجه و همچنین در راستای ابراز تاسف از برخی حواشی به وجود آمده درباره حضور ظریف در جلسه هفته گذشته این کمیسیون صورت گرفت.

در ستون خبرهای داخلی روز گذشته پیک نت، در شرح عکس کریمی قدوسی و ماجرای نامه او به ظریف نوشتیم:

ایشان کریمی قدوسی است. از مشهد به مجلس دهم راه یافته و در مجلس نهم نیز حضور داشت. در مشهد وابستگی سپاهی داشته و او را بلند گوی امام جمعه مشهد "علم الهدا" در مجلس می دانند. مردم مشهد در انتخابات مجلس دهم غفلت کردند. همان اندازه که در انتخابات مجلس خبرگان اسفند ماه گذشته اشتباه کردند و محصولش همین شد که قدوسی در مجلس شوراست و علم الهدا در مجلس خبرگان و در نتیجه مشهد را کرده اند پایگاه توطئه و تخریب و تبلیغ علیه دولت و در مجلس هم کریمی قدوسی آتش بیار معرکه ها. ایشان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هم شده است. کمیسیونی که باید چفت دهانش بسته باشد تا محرمانه ترین مسائل مملکتی را که نمی توان در صحن علنی مجلس گفت در این کمیسیون گفت، اما امثال قدوسی این کمیسیون را تبدیل به ضبط صوت خبرهای محرمانه و بلندگوی پخش آن با هدف تخریب و جنجال روانی علیه دولت کرده اند. آخرین نمونه آن افشای سخنان محمد جواد ظریف وزیرخارجه در همین کمیسیون درباره مذاکرات اتمی منجر به برجام است که یک جمله آن را همین قدوسی روی هوا قاپیده و تبدیل به پیراهن عثمان کرده است. گویا ظریف گفته برای گنجاندن یک بند در تواقفنامه اتمی منجر به برجام غفلت کردیم و باید روی آن هم پافشاری می کردیم. بندی که اجازه نمی داد امریکا تحریم های این کشور علیه ایران را تمدید کند. بگذریم که همین دار و دسته از دهان رهبر و احمدی نژاد جمله تحریم ها به سود ایران بود را قاپیده و چندین سال مدافع آن بودند. حالا آقای قدوسی نامه ای هم خطاب به ظریف نوشته و از او خواسته آنچه را در کمیسیون امنیت مجلس گفته همه را به روزنامه ها هم بگوید. یعنی به نفع آقایان خودکشی سیاسی کند. آنها خودکشی سیاسی دولت را می خواهند و به همین دلیل اصلا برایشان مهم نیست که مسائل امنیتی طرح شده در کمیسیون امنیت ملی علنی شود و سوژه برای مطبوعات غرب. مهم زمین زدن دولت است و جلوگیری از گشایش بندهای بسته شدن اقتصادی به پای ملت. بندهائی که همینها در دوران احمدی نژاد طرفدار آن بودند زیرا تیم های دور زدن تحریم ها شکل گرفت و میلیاردها دلار به غارت رفت. آن غارت امروز در خدمت تخریب دولت است. درعین حال که دفاع از ثروت باد آورده نیز هست.

 

 

 

دستور کتبی رئیس جمهور برای  بیمه درمان

http://www.mehrnews.com/news/3860151

قشقاوی:سپاه و وزارت اطلاعات برای پایان دادن به حاشیه ها

http://www.entekhab.ir/fa/news/312792

تاکید بر استمرار همکاری با وزارت خارجه

http://www.irna.ir/fa/News/82361725/

اعضای کمیسیون ملی مجلس به دیدار ظریف رفتند

http://www.irna.ir/fa/News/82361125/

نمایندگان استان یزد از معاون رئیس جمهور دلجویی کردند

http://www.irna.ir/fa/News/82361576/

جلودارزاده: سروصدا می کنند اما 20 رای بیشتر ندارند

http://www.entekhab.ir/fa/news/312785

آملی لاریجانی: پرونده فتنه 88 مفتوح است

http://www.mehrnews.com/news/3860550

کوهکن: احمدی نژاد باور نمی کرد رئیس جمهور شود

http://www.entekhab.ir/fa/news/312800

نخستین سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

http://www.irna.ir/fa/News/82361651/

علت بیشترین مراجعات به پزشک قانونی

http://www.mehrnews.com/news/3859770

مهمترین عناوین خبری از شامگاه یکشنبه تا صبح دوشنبه

http://www.irna.ir/fa/News/82361162/

صفحه اول روزنامه های دوشنبه 6 دی

http://www.irna.ir/fa/PhotoNews/3353788/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 دی

 
 

اشتراک گذاری: