ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ریش رئیس قوه قضائیه

افتاد دست روحانی و ترکان!

 
 
 
 
 

رئیس قوه قضائیه "آملی لاریجانی" در دیدار با زیر دستانش، خواست "پاتک" به روحانی بزند و گفت بابک زنجانی به انتخابات ریاست جمهوری (بی آن که نام دوره ریاست جمهوری را بیآورد) پول داده، اما  ظاهرا آب روی زمین سفت ریخت. روز گذشته روحانی در دیدار با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با صراحتی بیشتر از برنامه گفتگو با مردم، گفت: "حق مردم است بدانند در پرونده زنجانی و همکارانش چه کسانی و چگونه این حجم عظیم از اموال را در اختیار یک فرد قرار داده اند؟ ضمنا قوه قضاییه هم همه حساب های خود را روشن نماید!" (ظاهرا اشاره به آن حساب های بانکی است که به اسم رئیس این قوه است)

بخش هائی از سخنان روحانی در این دیدار را در همین شماره پیک نت می خوانید. ضمنا اکبر ترکان هم که می گویند یک وانت پرونده دزدها و اختلاس های دوران احمدی نژاد را برده تحویل بیت رهبری داده و لابد کپی آن را دراختیار دارد، روز گذشته گفت: "من پیشنهاد میکنم اقای لاریجانی رئیس دستگاه قضا، اغماضی نفرمایند و دستور بدهند که بابک زنجانی بگوید به چه کسانی کمک کرده و بروند پول ها را پس بگیرند. این پول ها برای دولت و ملت است و به ستاد انتخاباتی هرکسی که رفته باید از آن پس بگیرد."

صدا و سیما آن بخش از سخنان لاریجانی را که دولت روحانی را وصل کرده بود به بابک زنجانی سانسور کرد و خبرگزاری ها نیز آن را بعد از اندک زمانی از روی خروجی های خود حذف کردند، اما آب ریخته را نمی شود جمع کرد و رئیس قوه قضائیه ریشش را داده دست روحانی و آن انگشت شمار اعضای کابینه اش که همه چیز را می دانند، از جمله ترکان و جهانگیری!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 دی

 
 

اشتراک گذاری: