ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فیلمی که باید ثبت تاریخ شود

بلندگوها مال تو

صدای حق مال ما!

 
 
 
 

 

 

صحنه صحنه های راهپیمائی روز گذشته بصورت فیلم ضبط و روی شبکه یوتیوب منتشر شد و همگان دیدند و شنیدند آنچه را مردم در خیابان ها گفتند. ما هیچ چیز اضافه بر آنچه همه دیدند و شنیدند نداریم. خبر همان است که همه میدانیم. مرگ هاشمی و تشییع جنازه او، علیرغم محدودیت هائی که اطلاعات سپاه و قوه قضائیه با قطع تلفن ها و اینترنت ها بوجود آوردند و علیرغم راه اندازی بلند گوهای قوی که می خواستند شعار نچسب حکومتی را به مردم تحمیل کنند و ... تبدیل به آن راهپیمائی عظیمی شد که انتظارش می رفت. مردم شعار خود را دادند و بلندگوها را با این جمله خفه کردند:

بلند گو مال تو

صدای حق مال من!

شهرداری تهران و شورای تبلیغات اسلامی دست در دست هم شبانه بنرهای عکس مشترک خامنه اي و رفسنجانی و نگاه مهربانانه رهبر به هاشمی مغضوب را در مسیر خیابان انقلاب نصب کردند، اما چه کسی به این بنرها اعتنائی داشت! درک آنچه که دیروز در تهران روی داد به هوشمندی چندانی نیاز ندارد. بویژه از جانب کسانی که فکر می کنند با سانسور و  تبلیغات می توانند مردم را فریب داد و بازهم بنام مردم در نماز جمعه ها چک بی محل کشید!

این فیلم ترکیبی از چند فیلم مربوط به راهپیمائی دیروز تهران در مراسم تشییع هاشمی رفسنجانی است که برای ثبت در تاریخ باید ثبت شود!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 دی

 
 

اشتراک گذاری: