ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در کنفرانس خبری روز گذشته

ترامپ: سی. ان. ان

یک شبکه جعل اخبار است

 
 
 
 

 

روز گذشته به وقت امریکا، ترامپ که از آخر هفته آینده وارد کاخ سفید می شود، در یک مصاحبه خبری با حضور خبرنگاران مطبوعات و تلویزیون ها شرکت کرد. این مصاحبه چند نکته مهم داشت که البته رسانه های تصویری امریکا و در ادامه آن، رسانه های تصویری فارسی زبان خارج از ایران، آنرا مطابق سیاست های خود تحریف شده و سانسور شده منتشر کردند.

1- ترامپ در پاسخ به سئوالات مختلفی که درباره مناسبات آینده روسیه و امریکا از او شد گفت: من هیچگونه ارتباطی با روسیه چه از نظر بازرگانی و چه در زمینه های دیگر ندارم اما خوشحال می شوم که بتوانم با پوتین روابط خوبی داشته باشم، زیرا مناسبات خوب میان امریکا و روسیه را به نفع هر دو کشور میدانم، بویژه در زمینه مبارزه با تروریسم.

اگر پوتین از دونالد ترامپ خوشش می آید این یک نکته مثبت است و نه منفی زیرا اکنون روابط ما با روسیه عمیقا تیره است. روسیه می تواند در مبارزه با داعش به ما کمک کند. شما باید بدانید دولتی کنار می رود که داعش را بوجود آورد. نیروهای ما خیلی بی موقع از عراق خارج شدند و در نتیجه خلاء بوجود آمده داعش متولد شد. من نمیدانم آیا با پوتین به تفاهم خواهم رسید یا نه ولی امیدوارم که چنین بشود، این یک امکان خوب برای همه است.

ترامپ درباره جنجال هائی که شبکه سی. ان. ان درباره او به پا کرده و ادامه میدهد گفت:

مثلا این چه خبری است که وقتی ترامپ در روسیه بود با زنان معاشرت داشت؟ این خبر را سی. ان. ان پخش کرد. من فکر میکنم این آبروریزی است که چنین خبرهای دروغی پخش شود. فردی که این خبر دروغ را ساخته باید تحت تعقیب قانون قرار بگیرد. درباره وکیلی بنام مایکل کوین که دوست خوب من است اخبار جعلی پخش می شود. در صورتیکه مایکل کوین دیگری نیز وجود دارد و این اخبار در مورد اوست اما این را به مردم نمی گویند.

خبرنگار سی. ان. ان در جلسه حضور داشت اجازه سئوالی و توضیح درباره آنچه که ترامپ گفت را خواست.

ترامپ به او اجازه طرح سئوال نداد و گفت که سی ان ان حق سئوال از من را ندارد و گفت: تشکیلات و سازمان شما، سازمانی مزخرف است.

خبرنگار سی ان ان باز هم اصرار به طرح سئوال کرد که اینبار ترامپ با تشر گفت:  ساکت باشید. ساکت باشید. خانمی که پشت سر شماست می خواهد سوالش را طرح کند. سی ان ان باز اجازه طرح سئوال خواست که ترامپ گفت:

من به شما اجازه طرح سئوال نمیدهم. شما اخبار جعلی پخش می کنید.

سی. ان. ان : آقای پرزیدنت اینطور نمی شود!

ترامپ: ساکت باشید!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 دی

 
 

اشتراک گذاری: