ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 دی  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مثلث نقدی، شریعتمداری و علم الهدا

کسی، تعادلی در سخنان

علم الهدا در مشهد می بیند؟

 
 
 
 
 

 

حجت الاسلام علم الهدا امام جمعه جنجالی مشهد که روز به روز بیشتر شبیه حسین شریعتمداری و امثال سردار نقدی سخن می گوید، در تازه ترین خطبه اش که روز گذشته در مشهد ایراد شد، پرت و پلاهائی خواندنی گفت. ایشان فرمود:

در دوره ای که حضرت امام (ره) حکم امامت نماز جمعه تهران را برای مقام معظم رهبری صادر کردند انقلاب در شرایط بسیار خاصی قرار داشت. نماز جمعه تهران در آن زمان تریبون منحصر به فرد انقلاب اسلامی بود. در سال 58 در صدا و سیما هنوز کارگزاران و مسئولان طاغوت مشغول فعالیت بودند و دیگر رسانه های مطبوعاتی نیز در اختیار کمونیست ها و منافق ها بود و تنها رسانه انقلاب اسلامی آن دوران نماز جمعه تهران بود.

در همان دوران شخصیت های انقلابی بسیار دیگری از جمله آیت الله هاشمی، آیت الله مهدوی کنی و آیت الله بهشتی حضور داشتند اما امام (ره) حکم را برای مقام معظم رهبری صادر کردند.زمانی که بررسی می کنیم متوجه می شویم که در نظر امام (ره) شخص دوم انقلاب مقام معظم رهبری بوده است.

(مطابق این ادعای علم الهدا که یا خبر ندارد و یا دروغ می گوید، فرد دوم و جانشین آقای خامنه ای لابد باید احمد جنتی و یا حجت الاسلام صدیقی باشد!)

حالا بقیه اش را بخوانید:

"در کشور ما ارائه نظرات مختلف آزاد است و با کسی برخورد نمی شود، اما آن اندیشه ای باید مد نظر قرار بگیرد که از رهنمودهای حکیمانه رهبری نشات گرفته شده باشد. "

حالا ادامه اش را بخوانید:

"همگان باید بدانند که نباید از هیچ اندیشه ای و در هیچ حزبی که با نظر رهبری زاویه دارد پیروی کرده و در آن فعالیت کرد. "

یک چنین فردی که اصلا خودش هم نمی داند چه میگوید، امام جمعه مشهد است! باز هم نباید فکری برای تشکیل یک ستادی با معیارهای دقیق و شناخته شده و نه امیال و سلیقه های رهبر جمهوری اسلامی امام جمعه انتخاب کرد؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 دی

 
 

اشتراک گذاری: