ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ادعای جانشین اطلاعات سپاه

کسی از اطلاعاتی های سپاه

باتهام فساد اقتصادی دستگیر نشده !

 
 
 
 
 

 

جانشین "اطلاعات سپاه" سردار "نجات" که اخیرا به این سمت منصوب شده و حدس زده می شود با رفتن حجت الاسلام حسین طائب از سر اطلاعات سپاه جای او خواهد نشست، درجریان بازدید از توانمندی های اطلاعاتی سپاه دو مسئله قابل توجه را مطرح کرد. نخست نقش داشتن اطلاعات سپاه در فساد و اختلاس در پرونده بابک زنجانی و دوم وعده انتشار اطلاعاتی که تا حالا دراین زمینه منتشر نشده است. او گفت:

مقابله با جریان‌های جاسوسی و برخورد با تروریسم که بدنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند از اولویت‌های اصلی سازمان اطلاعات سپاه است. برخوردهای اخیر صورت گرفته با شبکه‌های فساد اقتصادی و برخی عناصر جاسوسی در حوزه فرهنگی و اجتماعی موجب تقلای مفسدان و جاسوسان و فضاسازی رسانه‌ای علیه اطلاعات سپاه شده است. برنامه این سازمان اطلاع رسانی به هنگام به مسئولین و پیشگیری از نفوذ و فساد است.

دستگیری برخی اعضای این سازمان در جریان مفاسد اقتصادی دروغ سازی برخی رسانه های وابسته به دشمن است. در روزهای آتی خبرهای مهمی از برخورد با باندهای متخلف و بزرگ اقتصادی و شبکه های نفوذی مرتبط با سرویس های بیگانه به اطلاع مردم خواهد رسید.

(ادعای سردار نجات درحالی است که گفته می شود اساسا حکم جانشینی او در اطلاعات سپاه پس از افشای دست داشتن شخص رئیس اطلاعات سپاه "حسین طائب" و یک شبکه اطلاعاتی زیر دست او در پرونده بابک زنجانی است!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 دی

 
 

اشتراک گذاری: