ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 27 دیماه

آغاز حملات تبلیغاتی کیهان

علیه نشستن ناطق نوری بر صندلی هاشمی

 
 
 
 
 

 ۱ - ایران
- عراقچی : صدا و سیما قراری با من در سالروز قرار داده هسته ای گذاشت و بعد دبه کرد.
- ناطق نوری در مراسم شب هفت هاشمی رفسنجانی: خیلی بد است که ملتی با داشتن فرهنگ و تمدن دیرینه در این تاریخ معاصر وقتی هر نام شخصیت بزرگش را می آوری می بینی در کنارش ظلم بزرگی به او شده است. متاسفانه بر اثر تبلیغات مسموم یک عده نافهم برخی از مردم کمتر متوجه این امور شده اند. بعد از انقلاب نیز با بهشتی آنگونه رفتار کردند. ناطق نوری به ماجرای رد صلاحیت هاشمی در انتخابات 92 اشاره کرد و گفت: یا مرحوم "مصدق" را ببینید که چگونه با او برخورد میشد.
- فاطمه هاشمی: کسانی که هاشمی را رنج داده اند، مرثیه خوان شده اند.
۲ - وقایع اتفاقیه
- ال اسحاق در گفتگو با روزنامه وقایع اتفاقیه: مقصود من این نیست که برجام پوچ بوده، هنوز شاهد هستیم سفره اقشار اسیب پذیر کشور سال به سال کوچکتر می شود. به عقیده من اجرای سند برجام هیچ دستاوردی برای ایران نداشت. مسئولان اقتصادی کشور باید از خواب غفلت بیدار شوند. 8 میلیون حاشیه نشین داریم، چرا مسئولان فکری برای انان نمیکنند.
۳ - جمهوری اسلامی
- سرمقاله: همان ها که دیروز را به تمجید آن دوره گذراندند با پریشان گویی سعی دارند مانع پیروزی ها و موفقیت های برجام در کام مردم احساس شود. اگر این جماعت حتی ذره ای هم انصاف داشتند باید به خودشان جرأت و جسارت نمی دادند که با آن کارنامه غیر قابل دفاع حتی سرشان را بالا بگیرند تا چه رسد به اینکه مدعی و طلبکار هم باشند.
۴ - اطلاعات
- مبنای محاسبه مستمری بازنشستگی با تصویب نمایندگان میانگین حقوق دو سال اخر شد.
۵ - شهروند
- دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی: چرا اخیرا رفت و امد وزرا به استان ها و شهرستان ها زیاد شده است؟
- یک عضو شورای شهر تهران گفت: تماس های تبلیغاتی شهرداری با مردم...
۶ - دنیای اقتصاد
- هادی غفاری: ناطق نوری برای ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام مناسب است.
۷ - شرق
- وزیر اقتصاد در برآوردهای تازه، از بدهی های به جا مانده برای دولت یازدهم خبر داد؛ میراث 700 هزار میلیاردی بدهی دولت یازدهم.
۸ - اعتماد
- احمد مازنی نماینده تهران در گفتگو با اعتماد شرح میدهد: هاشمی رفسنجانی در استخر مجموعه سعد اباد سکته کرد. وی افزود: مجمع تشخیص مصلحت، دفتری در مجموعه سعد اباد دارد که ایشان 2 روز در هفته در انجا مستقر میشدند. برای استفاده از امکانات ورزشی انجا، ایشان موقع شنا همه را از استخر بیرون می کردند. آنروز هم به همان صورت رفتند داخل استخر، خودشان گفته بودند نزدیک اذان مغرب بیرون می ایند. همه محافظان هم بیرون استخر منتظر بودند، اما محافظین ایشان متوجه می شوند که تاخیری پیش امده، وقتی مراجعه کردند دیدند آن اتفاقی که نباید، رخ داده است.
۹ - افتاب
- شدت گرفتن گمانه زنی ها در مورد جایگزین هاشمی در مجمع تشخیص؛ استقبال از ناطق و رد حداد عادل.
- شهربانو امانی گفت: سخنگوی شورای نگهبان می گوید خانم ها می توانند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند، باید گفت انها در گذشته هم می توانستند در انتخابات کاندیدا شوند ولی به صرف زن بودن رد صلاحیت میشدند.
۱۰ - ارمان
- حسن خمینی: سالها بود چنین تراکمی را در جلسه ای ندیده بودم. (اشاره به مراسم شب هفتم هاشمی رفسنجانی)
- محمد غرضی در گفتگو با ارمان گفت: بنده با مرحوم هاشمی بر سر جریان به وجود اوردن حزب درگیر شدیم، هر قدر از من دعوت کردند به حزب (حزب جمهوری اسلامی) نرفتم. در اداره کشور بنده روش اقای هاشمی را نمی پسندیدم. اقای هاشمی در اداره کشور لیبرال بود که ما نبودیم. وی در اداره کشور معتقد به حزب بود، اما ما اعتقادی به حزب نداشتیم.
- فاطمه راکعی در گفتگو با ارمان: بهترین گزینه برای ریاست جمهوری اقای روحانی است. رسانه های اصلاح طلب و حامی دولت نیز باید به صورت جدی تری در فضای سیاسی و فکری جامعه نقش افرینی کنند.
- امیر محبیان: معرفی برخی نامزدهای اصولگرا، رای روحانی را بالا می برد.
۱۱ - همشهری
- دستگیری بدهکار 2000 میلیاردی و همدست بابک زنجانی.
۱۲ - جام جم
- شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد گفت: دولت یازدهم نتوانسته حتی نصف متوسط سالانه شغل ایجاد شده در دولت های نهم و دهم، شغل ایجاد کند.
۱۳ - رسالت
- محمد جواد لاریجانی: قویاً از "جبهه مردمی نیروهای انقلاب" حمایت میکنم.
- سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب نامزد واحد خواهد داشت.
- دبیر کل حزب مؤتلفه: ترامپ به زودی به کاخ سفید می رود، مواضع انها در برجام نشان می دهد استعداد دبه کردن را دارند. وی افزود: فروش هواپیما، بخشی از تعهدات غرب بود، ذوق زدگی ندارد. دبیر کل مؤتلفه افزود: هاشمی رفسنجانی از انقلابیون اولیه بود و نقش او در مبارزات علیه استبداد شاه و امریکای جهانخوار هیچگاه از نگاه انقلابیون محو نمی شود.
- آل اسحاق خبر داد: دعوت جبهه مردمی نیروهای انقلاب از اقتصاد دانان برای دفاع از حقوق مردم.
- چمران در پاسخ به اینکه آلودگی هوا چه زمانی حل می شود گفت: متاسفانه هنوز بانک مرکزی تایید نکرده است تا از شرکت چینی واگن خریداری کنیم.

۱۴ - وطن امروز
- روزنامه وطن امروز نوشت: در شماره روز گذشته سمت جناب اقای سیامک ره پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان به اشتباه "عضو حقوقدان شورای نگهبان" درج شده بود که بدین وسیله اصلاح می شود.
۱۵ - کیهان
- عملیات فریب فتنه گران، این بار با ناطق نوری. کیهان نوشت: ناطق نوری دیروز در مراسم هفتمین روز درگذشت "آقای هاشمی" از ظلم بزرگ بر هاشمی گفت بی انکه به ظلم بزرگتر به ملت و نظام جمهوری اسلامی در فتنه و آشوب 88 و دروغ ناجوانمردانه تقلب اشاره کند.
 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 دی

 
 

اشتراک گذاری: