ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بعد از ظهر دیروز در تهران

تیراندازی به پهپادی که

معلوم نشد از کجا آمد و به کجا رفت!

 
 
 
 

بعد از ظهر دیروز پدافند هوائی مرکز تهران و بویژه حوالی بیت رهبری شروع به شلیک کردند و مردم وحشت زده شدند. این حادثه ساعت 5 بعد از ظهر روی داد و متعاقب آن معاون امنیتی فرمانداری تهران اعلام کرد شلیک به طرف یک ریزپرنده ناشناس بود. او توضیح نداد که منظور از ریز پرنده کبوتر و یا کلاغ است و یا از آن اصطلاحاتی که حداد عادل برای خودش در می آورد و این بار برای پهپاد!

همین معاون گفت که این ریز پرنده بعد از شلیک فرار کرده و از محدوده پرواز ممنوعه تهران خارج شده است!

همین معاون بعدا گفت که خیر فرار نکرده بلکه ساقط شده است. سپس معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به شبکه خبر سیما گفت:

خاطر مردم شریف ایران اسلامی آسوده باشد. چیزی نبود. صدائی که شنیده شده، صدای هوشیاری و آمادگی و امنیت کامل بود. یک فروند هلی‌ شات (پرنده بدون سرنشین فوق سبک) وارد محدوده پرواز ممنوع در مناطق مرکزی تهران شده بود که پدافند هوایی شلیک کرد و بلافاصله پس از اولین رگبارها، محدوده را ترک کرد.

سرانجام سایت اسپوتنیک اسم آنچه که دیروز در آسمان تهران ظاهر شد و موجب شلیک هوائی شد را "کوادکوپتر" اعلام کرد.

طی هفته های گذشته این دومین بار است که پدافند هوائی محدوده مرکزی تهران شروع به شلیک می کنند. در مورد قبلی نیز گفتند که پهپادی که متعلق به فیلمبرداران سیما بوده به بیت رهبری نزدیک شده بود که با شلیک دور شد. البته بعدا سیما و گروه فیلمبرداران آن این مسئله را تکذیب کردند و سرانجام معلوم نشد آن پهپاد متعلق به کی بوده و روی بیت رهبری چه می کرده است؟ مثل این ریز پرنده که معلوم نیست از کجا آمده بود و به کجا رفت!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 دی

 
 

اشتراک گذاری: