ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 آذر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از 10 تا 40 میلیون تومان

شبکه سراسری خرید

و سپس فروش نوزدان در ایران

 
 
 
 

باندهای سازمان ‌یافته پس از شناسایی خانواده‌های بی‌بضاعت و کسانی که نوزادانی ناخواسته و  نامشروع دارند، برای آنها شناسنامه و مدارک شناسائی تهیه کرده و سپس آنها را می فروشند. ارقامی که تاکنون بدست آمده بین 15 تا 40 میلیون تومان است.

در این باندها افرادی بعنوان مامای محلی سقط جنین و کورتاژ و زایمان‌های غیرقانونی را برعهده دارند. از همین طریق نیز اطلاعات مربوط به کودکان دراختیار اعضای باندها قرار می گیرد تا برای خرید کودکان وارد عمل شوند. نوزادانی که در یک شهر خریده می شوند، در شهرهای دیگر فروخته می شوند.

تاکنون در اصفهان و آمل برخی باندها شناسائی و افرادی از آنها دستگیر شده اند اما شبکه های نوزاد خری گسترده تر از آنست که با این دستگیری ها بتوان به هسته مرکزی آنها رسید. با این دستگیری ها فقط اطلاعات پلیس اضافه می شود. از جمله سر در آوردن از نوع کار و ارتباط آنها با مراجعی که شناسنامه و یا کارت هویت صادر می کنند.

تنها در یک مورد دستگیری در اصفهان مشخص شده که ١٤٥ نوزاد را خریده و سپس فروخته اند. در این مورد ٩نفره متشکل ازیک پزشک، سه ماما، سه پرستار و دو کارمند ثبت‌احوال فعال بوده اند که بیش از ٥‌میلیارد تومان از این طریق به جیب زده اند. آنها کودکان را به مشتری های کویتی نیز فروخته اند. ظاهرا به این بهانه که زنان آنها عقیم بوده اند اما همه میدانند که این کودکان را برای آماده سازی جهت رابطه جنسی با شیوخ می خرند و می برند. در شهر آمل نیز باندی که دستگیر شده اقرارهائی مشابه دستگیر شدگان در اصفهان داشته است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 آذر

 
 

اشتراک گذاری: