ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 آذر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

محاصره خبری مردم

خبرهائی که این روزها

روی داده، اما منتشر نکرده اند

 
 
 
 

 

1- مصاحبه ترامپ در آستانه برگزاری انتخابات اخیر در امریکا با شبکه تلویزیونی سی بی اس:

- در سوریه روس ها از ما پیش افتاده اند و ما عقب مانده ایم. چرا ما در کارهای خوب عقب مانده ایم؟ ما پول و مهمات دادیم به کسانی که شاید خوب هم نباشند. صدام آدم خوبی نبود ولی سدی بود در برابر ایران. با سرنگونی صدام ما روسیه و ایران را قدرتمند کردیم. از لیبی چه ساختیم؟ یک خرابه. این اشتباه ما نبود؟ فکر می کنم اگر سیاستمداران ما در دورانی که این اشتباهات شد بجای این تصمیمات به مرخصی میرفتند و در سواحل دریا آفتاب می گرفتند بهتر بود. صدام حسین آدم خوبی نبود ولی با نبودن او تروریست ها فعال شدند. حالا اگر تروریست می خواهید داشته باشید بروید به عراق. بگذاریم رک و بی حاشیه بگویم. سال 2003 ـ 2004 در خاورمیانه جنگی شروع شد که می تواند تا ابد ادامه پیدا کند. گاهی این پیش می رود و گاهی آن یکی. می خواهید این جنگ تا ابد ادامه داشته باشد؟

2- شهر حیفا در اسرائیل آتش گرفته است. 75 هزار ساکن این شهر را دولت به نقاط دیگر منتقل کرده است. خبرهای حریق را از شبکه های تلویزیونی فارسی زبان می بینید و می شنوید اما این خبر را نه شنیده اید و نه می شنوید که اسرائیل رسما از روسیه تقاضای کمک کرده و روسیه دو هواپیمای غول پیکر خود را که 12 تن آب می توانند حمل کنند به اسرائیل فرستاده برای خاموش کردن حریق. گفته می شود تا دو روز دیگر باران در حیفا شروع می شود و حریق تمام می شود.

3- بزرگترین کشتی ماهیگیری اوکرائین در نزدیکی سواحل یونان شکسته و درحال غرق شدن بود. درست همان روزی که رئیس جمهور اوکرائین خودش را به اجلاس اتحادیه اروپا رسانده بود تا بلکه عضویت اوکرائین به این اتحادیه را بپذیرند و برای همین هدف هم علیه روسیه سخنرانی کرد. آن کشتی ماهیگیری را کشتی های یدک کش روسیه از غرق شدن نجات دادند و به ساحل منتقل کردند. فیلم نجات این کشتی بسیار دیدنی بود. اتحادیه اروپا به رئیس جمهور اوکرائین وعده داد که گاز این کشور را با گازی که روسیه به اروپا می رساند در زمستان تامین خواهد کرد. آنها نگفتند که در روسیه علیرغم بدهی گذشته اوکرائین بابت گاز، دستور داده شده تمام شیرهای گاز در زمستان باز شود تا مردم اوکرائین در سرما نمانند.

4- هواپیماهای امریکائی در عملیات هوائی در موصل، پل مرکزی و 4 پل دیگر این شهر را که دو بخش شهر را به هم وصل می کند بمباران کردند و ارتباط دو بخش شهر با هم قطع شده است. حادثه مربوط به چند ماه پیش و چند  هفته و چند روز پیش نیست، مربوط به دو روز پیش است اما شما خبری دراین بار در جائی دیده اید؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 آذر

 
 

اشتراک گذاری: